KCMania Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Da er bilen klar for året :)Første treffet i år ble en gledelig overaskelse med pokal og fint vær:) Tøffe bil(der) ;) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 ser dette er en litt gammel tråd men fyfaen for en fin bil :) kledde godt de "bbs" ene :) hvilket merke er felgene og hvor kjøpte du ? pris? Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Ja, det lurer jeg på å. Er det LM reps? Størrelse og ET? Subbing? Min er skrudd langt ned, men vil ha noe nytt nå og tenkte på noe ala dette. Tenkte jeg skulle prøve noen LM reps i 8.5x19" ET42(?) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Heisann, er det noe fremgang her?:) Ser at du fremdeles har bilen, ombestemte du deg vedrørende bilsalget?:) Du husker neppe hvem jeg er, så legger ved bilde av min A3! (Som er solgt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Han har solgt bilen. Og bilen er nå tilsalgs igjen. :) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24782278 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ok :) Savner å ha en A3 kjenner jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ok :) Savner å ha en A3 kjenner jeg :( Solgte a3 8p`n min jeg og. Men savner den ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaB2DTI Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Solgte a3 8p`n min jeg og. Men savner den ikke ;) Har mange gode minner fra den bilen:) Fikk mye oppmerksomhet, vant pokal på biltreff + helt råe kjøreegenskaper;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg