Ken-gti Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Jeg hadde først Ta Technix, men jeg bytta til supersport:) Koster litt mer og er litt stivere, men fikk en god pris inkl. montering hos et styling/tuningfirma:) Felgene mine stikker også litt lengere ut foran enn bak, men jeg har spacere bak, så får se om disse må fjernes...!:) Hvis jeg får mye problemer, så tror jeg bare at jeg valser litt!:D aaaah:) ja hadde supersport på en golf 2 jeg hadde, jekka den opp foran så heisa jeg 3 hjul:P haha... hadde 1-1,5cm fra ramma med styrestaget, ikke ett merke:D ehhe hva et og dim hadde du igjen? har du noe ala det sammen som meg så går det nok:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 aaaah:) ja hadde supersport på en golf 2 jeg hadde, jekka den opp foran så heisa jeg 3 hjul:P haha... hadde 1-1,5cm fra ramma med styrestaget, ikke ett merke:D ehhe hva et og dim hadde du igjen? har du noe ala det sammen som meg så går det nok:) Hahaha, sprøtt!;) Da er det bra stivt ass..:pimp Jeg har ET45 med 235/30-20 dekk:) Mine stikker liiiiitt lengere ut tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hahaha, sprøtt!;) Da er det bra stivt ass..:pimp Jeg har ET45 med 235/30-20 dekk:) Mine stikker liiiiitt lengere ut tror jeg.. aaah ja du vil nok kanskje ha biiiittelitt problem med subbing da jeg, spørs hvor lavt du skal da men:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 aaah ja du vil nok kanskje ha biiiittelitt problem med subbing da jeg, spørs hvor lavt du skal da men:) Ca like mye som du + at jeg skal ha skjørt rundt om, så det blir nok bra til slutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Ca like mye som du + at jeg skal ha skjørt rundt om, så det blir nok bra til slutt:) ok;) blir den litt lavere mot bakken og :) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 ok;) blir den litt lavere mot bakken og :) Jepp:) Nå som du har fått senka den, hva er neste prosjekt på lista?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jepp:) Nå som du har fått senka den, hva er neste prosjekt på lista?:) ingenting igrunn:) bilen er som jeg vil ha den så.. litt små lakking av callipere osv eller ikke noe:) driver å tenker på nytt prosjekt :) men beholder vel audien til neste vår tenker jeg:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 ingenting igrunn:) bilen er som jeg vil ha den så.. litt små lakking av callipere osv eller ikke noe:) driver å tenker på nytt prosjekt :) men beholder vel audien til neste vår tenker jeg:) Hehe, ny bil igjen? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe, ny bil igjen? :op: blir ikke før til neste våre tenker jeg;) men det blir nok bytte da ja:) til noe eldre med stooor v8;) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 blir ikke før til neste våre tenker jeg;) men det blir nok bytte da ja:) til noe eldre med stooor v8;) Hehe, høres morsomt ut ja!:D Jeg kunne tenkt med en E34 M5 med turbo jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe, høres morsomt ut ja!:D Jeg kunne tenkt med en E34 M5 med turbo jeg;) hehe morro det vil jeg tro;) har en kamerat med e28 banebil med m5 motor, DET går bra ja:D hehe nei blir nok muligens en 70mod chevelle med luft og 20" :P Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 hehe morro det vil jeg tro;) har en kamerat med e28 banebil med m5 motor, DET går bra ja:D hehenei blir nok muligens en 70mod chevelle med luft og 20" :P Chevelle ja..:D Heftige biler det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adi87 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Må si du har et flott eksemplar der Ken-gti. :) Siter [ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ] [x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x] [x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x] [x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x] [x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Må si du har et flott eksemplar der Ken-gti. :) Takker for det:) litt lyst til å bytte men, har en tendens til å bytte aaaltfor ofte så:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adi87 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Haha. Leste det i et av de forrige innlegga. :) Har en kompis som går lei av biler etter 2 dager, for å si det sånn. Btw, subber du ikke med 4/5stk i bilen med 20" ? Siter [ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ] [x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x] [x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x] [x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x] [x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg