KennethB Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Må vel nesten begynne å legge ut litt bilder av prosjektet jeg så smått har begynt med! Siden 740'n ble solgt i sommer har jeg lett etter ny bil, og for ca tre uker siden ble det en 05 modell V50 1,6D med 40k på telleren: Jeg har tenkt å gjøre dette veldig enkelt (sammenlignet med 740'n :) ), med styling fra Heico og stereokomponenter fra Kenwood og kabling fra Connection. Planen er at dette skal være en "familie-demobil", så all stereo'n skal bygges uten at det går på bekostning av brukervennligheten. Jeg har allerede lekt meg litt på fresen, og har laget deksel over sub'ene med Heico-logo i: Ramme til bassgitteret, som skal støpes i gulvdekselet: Kenwood-varene kommer i starten av neste uke igjen, så det blir bare litt pusling på fresen fram til da! :) Flere bilder kommer! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dette kan bli spennende! Men en ting, hvordan skal du få inn anlegg uten å la det gå spesielt utover brukervennligheten? Det tar jo ganske mye plass med subber og forsterkere... Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Endelig er du i gang igjen, gleder meg til mere bilder:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dette kan bli spennende! Men en ting, hvordan skal du få inn anlegg uten å la det gå spesielt utover brukervennligheten? Det tar jo ganske mye plass med subber og forsterkere... Vent å se... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Mister Secret :P Blir moro å følge med utover kenneth ... Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Er ikke så veldig hemmelig akkurat,men... Er lettere å fortelle med bilder om noen uker... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Der var du på plass ja sniken ;D Blir spennende å se hvor dette havner, tror det blir bra jeg :) Ihvertfall hvis du fortsatt velger å kjøre samme oppsettet du viste meg :) Keep it up m8 :partyon: Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Må vel nesten legge ut litt bilder av stylinga jeg har tenkt å sette på bilen. Det blir helt enkelt, som resten; kun lepper under de originale fangerene: Også har jeg lett litt etter hjul, men... Er jaggu ikke enkelt detta her! :) Har egentlig bestemt meg for denne... Men så er jaggu denna tøff også! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Idag kom det litt småstæsj til bilen. Dempematter og koblingsmateriell... Vibroplast og SPLEN... Connection kabler: PF2 og PF4 strømkabler, SL212 og SL214 høyttalerkabel, BT2 100 signalkabel, SFH 11WP sikringsholder til motorrom og SFD 41C fordelingsblokk... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Da har jeg så smått kommet igang! Har plukket ut dekslene baki og kommet igang med dempinga... Og demping, det trengs baki der!! :) Var skikkelig resonanse i blekket...:cz: En time eller to til med demping, så er det klart for å støpe basskasse! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Gleder oss her Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Lekte meg litt mer på fresen før jeg tok helg idag... :bp: Ramme til Connection-blokka: Har laget platen som forsterkerene skal felles inn i også, og selvfølgelig ramme til denne: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Blir det chip også? Tja, regner med at det blir noe tuning av noe slag... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Idag kom jeg så smått igang med baskassa! Blir 4-5 lag med glassfiber i bunnen, og mdf i sidene og toppen... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Litt mer basskassebygging... Nå stopper det litt opp til elementene kommer, og noe av utstyret var vist forsinket... :au: Slik det ser ut, så klarer jeg å skvise ut ca 35 liter av den... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg