Geordie Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Goddag. Jeg prøvde å lage denne tråden i et annet forum, men responsen der var ikke så mye å skryte av. Ser nå at jeg kanskje burde lagt den her, mtp. at mange her gir gode og utfyllende svar, samt at det virker som om dere har peiling. Greien er at jeg kanskje skal kjøpe meg en bil nå, som er rød. Problemet er bare at den er ganske matt i lakken, og når bilen er en sportsbil er det lite kult. Derfor lurer jeg på om dere tror at dette kan vaskes+poleres+vokses bra igjen? For hvis jeg må lakkere, gidder jeg ikke kjøpe den. Fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei Geordie! Du har funnet de rette sidene nå, for jeg har selv blitt helt hekta på dette med bilpleie etter å ha lest alle disse sidene... Om du har rød bil så er det håp! Se bare på sidene på denne linken! http://www.bilforumet.no/bilpleie/166168-produkter-p-ekstremt-oksidert-r-d-bil-den-ble-r-d-igjen-2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg