Torak Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Noen som vet hvordan det funker med bakrutesenker med tanke på bremselyset som sitter øverst i bakruta? Det går helt fint, da bremselyset sitter innvendig og bakrutesenkeren skal sitte utvendig ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Mhm, ser bare at det lyser litt rødt bak deg hvis du bremser da det er mørkt ute :D Men har jo ingenting og si ellers, bremselyset blir jo skjult under senkeren :) Edit; Pen E46 forresten :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Okei, det jeg trodde også. Noen som vet om bra steder og bestille bakrutesenker og øyelokk? billig og raskt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Tja, må vel bli http://www.koed.no eller http://www.schmiedmann.no , har hørt at gsbildeler skal være litt dyre. Sjekket og så at koed er rimeligere enn schmiedmann i pris på det du skal ha.. På koed får du bakrutesenker for 700kr hvertfall, også øyelokk til 2-400kr, kommer an på hvilke du vil ha :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 jeg hadde iritert meg en del over og ha rødt lys i bilen vær gang jeg bremsa, i tillegg gir det ett gjennskind i rutene innibilen så du ikke ser ut di sekundene du bremser forex i ett kryss eller rundkjøring osv osv der du trenger og se ut til sidene.:) hehe tror jeg da. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 jeg hadde iritert meg en del over og ha rødt lys i bilen vær gang jeg bremsa, i tillegg gir det ett gjennskind i rutene innibilen så du ikke ser ut di sekundene du bremser forex i ett kryss eller rundkjøring osv osv der du trenger og se ut til sidene.:) hehe tror jeg da. Neeeida, går så fint atte! ;) Merker ikke det vesle lyset som blir i coupe'en, er bare hvis du bremser samtidig som du ser i bakspeilet du ser det, slik jeg "fant" det ut :D Så er ingen fare med blending.. Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Gitt opp bilen eller Marius? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Gitt opp bilen eller Marius? sikkert bare en finanskrise som alle andre :P Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 jess. Hehe, neida. bare vært uten nett en god stund. har fått gjort noen småting. montert angeleyes, bygd anlegg, senket mer. ++ Bilen din a tore? står godt i garasjen? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 jess. Hehe, neida. bare vært uten nett en god stund. har fått gjort noen småting. montert angeleyes, bygd anlegg, senket mer. ++ Bilen din a tore? står godt i garasjen? :P bilder bilder bilder !!! :D :D Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 hehe, kommer i morgen ;) prøvde med mobilen i dag. men ble dårlige:P kommer ordentlige asap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naijs Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Neeeida, går så fint atte! ;)Merker ikke det vesle lyset som blir i coupe'en, er bare hvis du bremser samtidig som du ser i bakspeilet du ser det, slik jeg "fant" det ut :D Så er ingen fare med blending.. møter du på en sur purk/biltilsynmann, tror jeg kanskje at du kan få en bot eller advarsel for at lyslista over bakvinduet ikke synest, mener det er noen regler for dette der. Hvet vel å merke ikke hvor strengt det er. Men jeg mener også å ha sett bakrutesenker med den lyslista montert i... (gs-bildeler kanskje?) Pen bil, blir bra dette! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vet hva slags "omformer" jeg trenger for å få satt i antenneledningen til denne spilleren? Link? :) http://installbay.no/product_info.php?cPath=123_214&products_id=1121 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 radio antenne eller navi antenne. det er vel vanlig standar radio ingang på den. og det følger vel med navi antenne, Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Den spilleren som er linket til er uten Navi. Og det pleier å følge med de overgangene som trengs for å få radioantennen tilkoblet. Hvis ikke kan disse skaffes hos bilradiospesialister. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg