Andersvr Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Heisann, I dag var jeg uheldig og traff en kantstein med høyre framhjul, Felgen ble helt ødelagt og jeg fikk en svak vibrering i bilen. På vei hjem ble vibreringen bare værre og værre. Jeg bestemte meg for å legge på reservedekket, fikk skrudd det på plass men vibreringen var fremdeles der, Veldig sterk vibrering sammen med en høy dunke lyd. Jeg måtte bare parkere og få den fraktet på bilfrakter hjem, Han som kjørte den hjem til meg mente det var stabilisator staget som hadde bøyd seg, for hjulet har flyttet seg ca 2,5 Cm bakover på den siden jeg har krasjet. Noen som tror det kan være noe annet en stab-staget ? Og eventuelt hjelp i å finne ut hva det kan være. På forhånd takk :) Anders Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Du har nok tatt knekken på traversen, nedre lenkearmer eller begge deler... Jekk opp bilen, skru av dekka på begge sidene og sammenlign og se etter bøyde deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 kontroller nedre bakre lenkearm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg