pizza Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Har søkt på alle forum jeg har oversikt over, men ikke finni noe. Så spør her. Hvordan gjør jeg dette? En demper del forran og en bakakslingen. Så hvordan får jeg smetta ting igjennom? Må bakakslingen ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 er bare å kappe det;) nei jeg veit ikke:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pizza Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, lurer på om ikke jeg må fram med vinkelsliperen. Blir nok en uting å sveise det sammen igjen under der. Skal bare rette litt på det etter å ha vært i grøfta en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Røra går over akslingen og kommer ned igjen før bakre lyddemperen. Det er utrolig trangt under der, husker jeg slet godt når jeg satt sammen mitt. Beste er jo å ta ett og ett rør stykke og så få sveisa det, hvis du kommer til :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pizza Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, røret mellom fremre og bakre lyddemper går over akslingen. Og ingen demonterings mulighet. Ser for meg at kanskje det går ann å få ting ut, med å dra potta bakover. Ikke så gira på å skjære det ifra hverandre, siden det skal inn igjen. Skal bare ha det ut for å rette på bakerste delen og litt på bøyen over akslingen, siden jeg bøyde det i utforkjørselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Skjønner skjønner. Tror nok ikke det finnes noen enkel måte å gjøre det på, må nok kappe litt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg