TrondEggen Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei Merket i går att bremsene mine var veldig dårlige Måtte trykke de langt inn for og få de til og ta tak. Og i morrest var de blitt enda dårligere. Holdt inn bremspedalen når jeg startet for og sjekke om bremsekraft forsterkeren funket. Noe den ikke gjorde. Er det da den som er defekt eller kan det være andre ting? Har ikke sjekka bremsevesken enda siden jeg er på jobb. Men skal gjøre det etterpå. Kan det være luft i systemet? Lite bremseveske? Eller har bremsekraft forsterkeren dratt til helvette? -Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 hadde samme problem med min golf 2... Mest sannsynlig en bremseslange som har hoppet av, men kan ikke si alt sikkert ;) men fyll opp bremsevesken maksimalt og trykk på bremsen mange ganger... så ser du under bilen om det er noe lekkasje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 sett deg inn i bilen uten og starte motoren. så trykker du inn bremspedalen og holder den der. hvis pedalen sakte synker innover har du lekkasje. går pedalen rett i golvet med en gang er det iallefall lekkasje. går den ikke innover ved start av motoren er forsterkeren ute av funksjon ja:) kontroller evt slanger som går inn til bremskraftforsterkeren Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg