Jogge Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Om bilen: 85 mod, 190E, gått ca 255 lange. Bilen drar veldig dårlig, og lager en litt høy lyd, rister på høy gass og tomgang.Det går med ca 1 liter kjølevann på 1 time, det kommer bensin i olja, en del også tror jeg.Når jeg gasser ser jeg olje måleren går opp(inne bilen), på måleren(pinnen) ser og lukter jeg bensin også.Den suger mye bensin, har noen vært borti lignende ? Jeg har omtrent 0 peiling på mekking av bil, jeg bruker bilen hver dag, Er det trygt? Det jeg kan tenkte meg er ihvertfall at en sylinder ikke funker som den skal. Veldig takknemelig for alle svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 lettere å bytte motor enn å rette opp dette, er ihvertfall gåen toppakkning! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Bensin i olja? Da mangler du et stempel sikkert :P. Virker som motoren din er passe sliten. Enkleste og greieste for deg er å få tak på en annen motor :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Jeg hadde nok ikke kjørt for mye på langtur med den bilen :) En ting er at du kan ødelegge noe mer(som egentlig ikke gjør noe da du kommer billigst ut av det ved å skifte motor), men en annen ting er at du kan resikere å bli stående en plass hehe :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg