1987-rx7-na Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 har hatt bilen siden juli, men fikk lappen i november og snart skal jeg prøve og lure til meg noen skilter fra vegvesnet, har allerede prøvd en gang men de likte ikke lyden og avgassene så jeg prøver ett annet sted neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 haloen. Prøver du å få bilen godkjent nå altså. går ikke me di rørene som er på nå nei, eg sveiste rørene før di bakerste flensene, så hvis du finner noen potter som passer på flenene er det bare til å lage nye oppheng så få du nok gokjendt bilen hos biltilsynet. Fikk du vekk den dere pipelyden foresten??? :) Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1987-rx7-na Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 jeg holder på med lyddempere nå, bare litt sveising som stårigjen. Den pipelyden som var der det var en feilkode som gjalt coilen eller ledningene rundt, men den ble borte, nå er det en annen kode som kommer på styringa en gangiblant. Det står hva de pipelydene betyr her: http://www.rx7club.com/showthread.php?s=&threadid=181219 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hei. hvis den pipelyden kommer i svinger(like etter svinger) da er det sensoren i toppen på radiatoren som varsler at det kansje er lite kjølevann, den e ganske følsom den sensoren. :) Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg