nismo_power Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hvilke motor sitter det i II`rn? 12a eller 13b? Finnes jo både i suge og turbo motor.... *forvirret* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by nismo_power Hvilke motor sitter det i II`rn? 12a eller 13b? Finnes jo både i suge og turbo motor.... *forvirret* 13B 86-89 186hk turbo 13B 89-91 200hk turbo Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hva med 150hk motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by nismo_power Hva med 150hk motoren? Det er 13B uten turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Går ut ifra jeg hadde en slik forran meg her om dagen, ordentlig kvass rå lyd!! *sikle* De ligger ikke så gærent ann i pris heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hadde en TurboII for en stund siden og den hadde aluminiums felg paa reserve hjulet, jekk, og kontroll-armene foran. Turbo utgaven hadde ca 48/52 vektfordeling. Skikkelig morsom aa kjoere! Ulempen med wankel motoren er at de holder hoey temperatur i motor-rommet saa alle gummi slangene og foringene blir fort harde. Da jeg byttet vakumslanger saa knuste de da jeg proevde aa vri dem av med tang. Saa lenge pakningene holder paa rotorene saa er det nesten ingen ting som kan gaa galt med motoren. -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det finnes også 13B uten turbo men veldig lite av den motoren. Lett å skaffe seg 13B Twin turbo og 20B 3rotor HH Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by nismo_power Går ut ifra jeg hadde en slik forran meg her om dagen, ordentlig kvass rå lyd!! *sikle* De ligger ikke så gærent ann i pris heller... Denne er fin: Trykk her Plus den er rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1987-rx7-na Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Hvilken farge hadde bilen? Prøve skilter? som du hadde foran deg altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by aov Hadde en TurboII for en stund siden og den hadde aluminiums felg paa reserve hjulet, jekk, og kontroll-armene foran. Turbo utgaven hadde ca 48/52 vektfordeling. Skikkelig morsom aa kjoere! Ulempen med wankel motoren er at de holder hoey temperatur i motor-rommet saa alle gummi slangene og foringene blir fort harde. Da jeg byttet vakumslanger saa knuste de da jeg proevde aa vri dem av med tang. Saa lenge pakningene holder paa rotorene saa er det nesten ingen ting som kan gaa galt med motoren. -anders Dette, og litt dum plassering er også grunn til at disse bilene er bittelitt utsatt for motorbrann. En oljeretur-slange ellernoe ligger et sted over eksosmanifold og når disse slangene morkner og går lekk så skal det ikke mye til før det brenner litt. Bytte slanger er altså ikke så dumt på disse gamle bilene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by 1987-rx7-na Hvilken farge hadde bilen? Prøve skilter? som du hadde foran deg altså... Ja, stemmer den hadde prøveskilter. Lå etter fra Herstrøm til travbanen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1987-rx7-na Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Gullfarget? Da kan det nok ha vært meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by 1987-rx7-na Gullfarget? Da kan det nok ha vært meg... Stemmer, gullfarget :) Hva har du gjort med den, likte lyden! :D Er det 13b som sitter i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1987-rx7-na Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 det er ikke gjort noe spesielt, men den har ikke lyddempere det er derfor den bråker, men jeg holder på med lyddempere nå vegvesnet ville ikke gi meg skilter uten dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Har du hatt bilen lenge? Har ikke sett den rundt her tidligre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg