Gå til innhold

koblingsskjema for tåkelys til passat

Ranger emnet

xhoza

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har koblingsskjema for tåkelys til passat?

har en passat stv. 2000mod. Så lurte jeg på hvor mange muligheter jeg har på å koble til tåkelysene foran.

Må jeg ha egen bryter eller kan jeg koble meg på den orginale bryteren?

Har du tåkelys orginalt i hovedlyktene, og lysbryter som kan dras 2 hakk ut? Har du det, så finne du rett ledning som går inn i hovedlykta, klippe den av, skjøter den med en lenger ledning, så kan du montere tåkelys en annen plass. Må også jorde dem. Vis du ikke har så ligger det ikke orginale ledninger i bilen. Men du kan kjøpe lysbryter på ebay, og mekke ledninger selv. Har orginalt på min, så jeg mekket diode tåkelys nedi grillen i støtfangeren.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan dra lysbryteren 1 hakk ut. jeg kjøpte disse lyktene på nettet. Det følgte med et koblingsskjema der. men det hva ganske dårlig forklart. snakket også med de på Møller bil. de mente jeg måtte lage egen bryter til lysene og ikke begynne å fikkle med elektronikken som hører til orginal lysene. Noen her som har montert slike lykter på bilen?

Eller kan jeg koble meg inn på parklysene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
ingen som kan hjelpe meg her?

hei, du kan ikke bruke den orginale bryteren din, hvis du skal ha det koblet over den må du nok kjøpe ny med funksjon for grøftelys.. hvis du velger å bruke en bryter utenom den orginale anbefaler jeg deg å kjøpe et ledningskitt m rele og bryter (dette får du tak i hos bilrekvisita butikk) du får som regel koblingskjema med disse kittene:) lykke til..

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider