JensArne Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Modell: Opel Corsa A Swing 1400ccm. 1992 mod. Corsaen min går ca 3000 omdr. på tomgang. Dette faller ikke ned og holder seg stabilt.. Dette problemet fulgte med bilen så jeg vet ikke hva som er galt. Har sjekket at dysene får strøm og at luftslanger er tette... Hva kan være galt?? Mvh Morty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razzy Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg er ingen david cooperfield når det gjelder å skru bil, men da jeg hadde dette problemet, fikk jeg beskjed om å sjekke om automat clutchen kanskje hang igjen. Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei, har nesten samme probelm, henta meg en 91 mod, men min kan stå på tomgang å plutseli gå opp på turtallet å henge litt på ca 3000, så hoppe litt opp å ned, må gi litt gass førr at den ska komme seg stabil igjen! må være en corsa sykdom det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razzy Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hehe ja sikkert, også har vi jo opel sykdommen generelt. Motorlapa! Lyser din? :p Min lyser av og til, og da begynner turtallet å danse litt, ut ifra feilkodene er det vist luftmengdemåleren. Siter Opel corsa b worldcup 1994, 1.6 16v - 109hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hehe, ja den kommer i ny å ned, så kan den være borte ei stund! akkurat samme greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 prøv å skifte tomgangsregulatoren ;) men kan ikke garantere at d er d =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 fant nettop ut noe, har skjedd med corsa nr 2 =), det viste seg å være det samme problemet som deg, men der var slangen fra motor til luftmengderen var ikke skikkelig på, så den fikk "falsk luft" skjekk det ut du oxo om du ikke har fått ordnet det =) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg