vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hvor er det greitå kjøpe bremserør ? å burde jeg lage selv eller kjøpe ferdig lengder? dette er til en golf 3. skal bytte alle rørene.;) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det enkleste er jo å kjøpe ferdige lengder med koblinger slik at man bare trenger å bøye til rørene med hendene og skru på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kjøp disse på MECA eller MEKONOMEN. Disse har et godt utvalg av ferdige lengder til en rekke bilmodeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 vet noen om noen nettbutikker som selger å sender? har vansker med å komme meg til noen butikk. nettbutiken bør helst være norsk;) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Biltema. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 har ikke de lengdene jeg trenger på biltema :( Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kjøp et sett da vel.. Sånn du klemmer på endene selv.. Kjapt gjort og mye billigere. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 må jeg ikke ha et verktøy til å gjøre dette? å åssen gjøre jeg det ? fant et sett til golf. 84-91 mod. passer dette på min 3er golf fra 93 ? har egentlig lyst til å bare kjøpe et sett som er tilpassa golf 3 93 model.;) bare å klikke på. er så mye lettere;) så hvid noen vet om en nettbutikk som sender sånt så hade det vært smykke ;) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg