Gå til innhold

Snø!

Ranger emnet


245tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte ca 3 timer i fra fornebu og opp til gjelleråsen(Exporama) i dag..

DSC00292.jpg

 

Trafikken stod i 100 sona på e6 nordover!

å så flinke byfolka er på å klargjøre seg til vinteren. Bare på en plass (Bakken før avkjøringa til skjetten/gjelleråsen ved e6 stod det godt over 15 biler som ikke kom opp!

 

Ikke så mye herjing på meg enda da jeg kjørte firmabil, men en liten breiert ble det når jeg kom inn på anleggsområdet! :P

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai.. da har man vært ute og testa vinterføret... HÆLVETTE :p

 

dro av veien med min mercedes E300tdt W210 avantgarde... sku fan ikke tru det va mulig!

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser snøen kommer like plutselig som julenissen i kjerringa, eller no sånt!

 

Same shit, different year!

'

 

Det artigste er at de HVERT år skriver: snø kaos (sett inn distriks navn) Hadde ikke vært snø kaos (Det første snøfallet målt i cm, blir jo et helt normalt et midtvinters..) om folk fikk på vinterdekkene sine i tide.. Og hvert år er det minst 14 dager hvor politi, naf og vær folka går ut og sier at NÅ blir det vinter.. At det da ikke er mulig og ta hintet og skifte dekk det er for meg litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørlendinger er og stokk dumme, satser på det ikke kommer snø hvert år. og når snøen kommer, så kommer den som et "sjokk". vinterdekk hva er det?

 

jobber med fin utsikt til hovedveien, og politi og ambulanse har gått i skytteltrafikk vestover fra 7-2 i alle fall.

 

etter det regnte det meste bort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro av veien med min mercedes E300tdt W210 avantgarde... sku fan ikke tru det va mulig!

 

Der er en grunn til hvorfor 18-åringer ikke burde få kjøre pappas bil iallfall..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår