Gå til innhold

Airbaglampe - bilde?

Ranger emnet


stian89

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har problem med min Audi A4 95 modell, med at airbaglampen lyser.. Har hatt det problemet siden jeg kjøpte bilen for nesten 1 år siden.

 

Leste litt rundt på forumet og så at det muligens er problem med en gul kontakt under førersetet. Jeg har sett litt, men finner ikke noe sånt. Så dersom noen kunne være så greie å ta et bilde av hvor den befinner seg, hadde det hjulpet meg mye! :)

 

Men er det egentlig en slik kontakt under setet mitt, når jeg ikke har airbag i setet?

 

Har nettopp bestilt VAGCOM og håper det vil avdekke litt når jeg kommer hjem 7. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Hadde samme problemet på min Audi A4 B5 '95.

 

Dette var en "glitch" feilen hadde bare vert inne en liten periode. Kanskje noe med spenning å gjøre eller liknende.

 

Etter å hatt vagcom på bilen så resatt vi alarmen. Kjørt over 1 år nå uten airbag feil igjen.

 

Har hørt om andre med samme feilen, virker som den kan sende en feilkode, og når den først har fått den. Så ligger "alarmen" inne, selvom feilen er borte.

 

Så det ordner seg nok når du får vagcom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

 

Hadde samme problemet på min Audi A4 B5 '95.

 

Dette var en "glitch" feilen hadde bare vert inne en liten periode. Kanskje noe med spenning å gjøre eller liknende.

 

Etter å hatt vagcom på bilen så resatt vi alarmen. Kjørt over 1 år nå uten airbag feil igjen.

 

Har hørt om andre med samme feilen, virker som den kan sende en feilkode, og når den først har fått den. Så ligger "alarmen" inne, selvom feilen er borte.

 

Så det ordner seg nok når du får vagcom.

 

Har samme problem selv, men det hjalp ikke med vagcom:( Litt lei av at den lyser hele tia, tror jeg må gjøre no drastisk etterhvert :D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår