stian89 Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Heisann! Har problem med min Audi A4 95 modell, med at airbaglampen lyser.. Har hatt det problemet siden jeg kjøpte bilen for nesten 1 år siden. Leste litt rundt på forumet og så at det muligens er problem med en gul kontakt under førersetet. Jeg har sett litt, men finner ikke noe sånt. Så dersom noen kunne være så greie å ta et bilde av hvor den befinner seg, hadde det hjulpet meg mye! :) Men er det egentlig en slik kontakt under setet mitt, når jeg ikke har airbag i setet? Har nettopp bestilt VAGCOM og håper det vil avdekke litt når jeg kommer hjem 7. november... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoWerFeeD Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei du. Hadde samme problemet på min Audi A4 B5 '95. Dette var en "glitch" feilen hadde bare vert inne en liten periode. Kanskje noe med spenning å gjøre eller liknende. Etter å hatt vagcom på bilen så resatt vi alarmen. Kjørt over 1 år nå uten airbag feil igjen. Har hørt om andre med samme feilen, virker som den kan sende en feilkode, og når den først har fått den. Så ligger "alarmen" inne, selvom feilen er borte. Så det ordner seg nok når du får vagcom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei du. Hadde samme problemet på min Audi A4 B5 '95. Dette var en "glitch" feilen hadde bare vert inne en liten periode. Kanskje noe med spenning å gjøre eller liknende. Etter å hatt vagcom på bilen så resatt vi alarmen. Kjørt over 1 år nå uten airbag feil igjen. Har hørt om andre med samme feilen, virker som den kan sende en feilkode, og når den først har fått den. Så ligger "alarmen" inne, selvom feilen er borte. Så det ordner seg nok når du får vagcom. Har samme problem selv, men det hjalp ikke med vagcom:( Litt lei av at den lyser hele tia, tror jeg må gjøre no drastisk etterhvert :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Min har plutselig begynt å lyse når jeg starter bilen, for så og slukke etter rundt et minutt :s Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Får håpe vagcom hjelper for min del. :) Noen som har noen tips dersom det ikke skulle være tilfellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Når du får vag-com'en leser du av på datan hva som er feil og poster feilkoden her om du trenger mer hjelp. Om det er noe "intermittent" feil er det mest sannsynlig kontaktfeil i den gule kontakten. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kontakten sitter jo rett under setet, om man ser ifra foran. Har samme problem selv, og har resatt den 1 gang.. Gikk 3-4 mnder før det kom tilbake.. Mistenker dårlig kontakt noe sted.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kjørte VAG-COM og fikk denne feilmeldingen: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Regner med det er denne gule kontakten? Hvordan finner jeg den, må jeg ta ut setet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg