Gå til innhold

3" Eksos

Ranger emnet


Kenti

Anbefalte innlegg

Har et lite spm... skal ha meg ny eksos. har en 745 med B230FK. Så lurer på om jeg bare kan kjøpe 3" fra turbo til en 945? vil dette passe?

 

noen i norge som selger feritta på nett? og 3" Downpipe?

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d passer, men d til 940 er jo beregnet for katalysator, d til 740 er identisk bortsett fra at d ikke skal katalysator på d.

Så skjønner ikke hvorfor du skal bestille til 940 og ikke til 740??

 

Blir d noe av 740 vogna eller står den istykkerkappet? :)

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på eksos flensen på downpipen jeg. ble jo ikke levert med 13c på 740 turbo.

 

å man får vel kjøpt uten kat til 940 og? elr med race kat da.

 

joda nærmer seg ferdig nå.

 

men var jo plenti rust i hjulbrønnene og i reservehjulsbrønnen, så d blir nok litt mer jobb også...

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn

 

Ring Lars på Jørgenrud bilverksted i Spydeberg. Han er importør. Jeg kjøpte 3" hele veien der. Har FK motor. Ca 10500 for downpipe med race kat. og 5000 for bakre del. Husker ikke helt da det er en stund siden. Du vil merke forskjell på effekten!

 

har du gitt 15500 kr for eksos anlegg? du veit det koster ca 3000kr for komplett 3" JT, og 2500 kr for race cat? blir 5500 kr det (10000kr mindre enn ditt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår