ss242 Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Etter nyttår skal hvertfall ikke jeg stoppe for purken lenger:mad: http://www.dep.no/sd/norsk/regelverk/lover/028001-990528/index-dok000-b-n-a.html Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det sto noe om snøscooter der, men jeg klarte ikke å tyde det :( Hvis man mister billappen for å kjøre scooter i utmark skal jeg kjøre til Helvete og tilbake før jeg stopper for dem; det er iallefall sikkert. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 De må jo skjønne, at det eneste de opnnår, er at folk vil gjøre hva som helst for å stikke fra dem. Eneste som lønner seg i landet her, er å bli storkriminell! Da hverken tør de, eller har tid til å ta deg. Skulle du bli tatt, så får du sikkert gjort en avtale og slipper ut igjen. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg