Dr_S Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Politiet kunne ha forhindret det om de hadde rykket ut til meldingen nødsentralen fikk! Ok. Jeg leste dette i artikkelen fra bt.no: Skibenes ble sist observert nær Sunde i 14-tiden fredag av mannskapet på en ambulansebåt. Omtrent på samme tid skal han ha ringt hjem til familien for å fortelle at han var ved Sunde, og snart hjemme. Tidligere denne uken kom kom det frem at politiet via nødnummeret 112 fikk en melding om savnede allerede i 12.30-tiden fredag, uten å ta affære. De to som meldte fra, kom senere med sterk kritikk av politiet. Mulig jeg ikke får med meg noe viktig her, men hvis de fikk en nødmelding kl 12.30...hvorfor ringte han da hjem til familien sin kl 14 og sa at alt var ok og han var snart hjemme? Hvem ringte 112 12.30? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Merkelig sak det der. Hvorfor ringte de 112 så tidlig hvis han tydeligvis var ok? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Sto noe da det kom fram at mannen var bevisstløs, men at de som ringte 112 dro ut til ham og hoppet over i båten hans, satte den i fri, og da reiste han seg opp. De tilbød å kjøre ham hjem, men da takket han nei. Er noe rart her.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg