Gå til innhold

Inboard film fra råneren 25.okt

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

Ok. Fin lyd når du slipper opp gassen, omtrent sånn jeg planlegger på min etter overhaling. Hvor henter du vakumet til dumpen fra ?

 

Hvis du fjerner dumpen igjen, og blokker det hullet - da får du sånn "chattre" lyd... :) Men du må kanskje ha litt mer trykk. Når jeg kjørte den på 1.1 var det ganske ålreit lyd...

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger minimalt med trykk for å få chatte lyd, den bare forsterker seg med trykket.

 

Men til trådstarter: Så ikke hele filmen men fikk du kjørt fra den sure forden du lå bak i starten av filminga? ;)

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..lekte med tanken;)men, hadde ingen planer om å kjøre forbi:) bare lekte meg litt utpå der.. men forden så ut til å gå bra den, var v8 i den faktisk!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fjerner dumpen igjen, og blokker det hullet - da får du sånn "chattre" lyd... :) Men du må kanskje ha litt mer trykk. Når jeg kjørte den på 1.1 var det ganske ålreit lyd...

 

jeg får først chattrelyd av at dumpen ikke åpner, også kommer en liten psssj helt på slutten. om jeg ikke gir på igjen før den rekker å slippe ut da.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fjerner dumpen igjen, og blokker det hullet - da får du sånn "chattre" lyd... :) Men du må kanskje ha litt mer trykk. Når jeg kjørte den på 1.1 var det ganske ålreit lyd...

 

Hehe skal lade 1.3/1.5 til sommeren hvis jeg ikke selger den så da blir det bra lyd :)

 

jeg får først chattrelyd av at dumpen ikke åpner, også kommer en liten psssj helt på slutten. om jeg ikke gir på igjen før den rekker å slippe ut da.

 

Den var til meg :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår