Gå til innhold

Hei! Audi A3 1.8TQ

Ranger emnet


Alchamy87

Anbefalte innlegg

Det er helt klart en pen A3, men prisen var litt stiv med tanke på KM stand osv..

Fordi om bilen er styla fullt og har 2x subber i bagasjerommet kan han ikke ta 159k.. Du får en mye nyere modell for samme pris og mindre kmstand.

 

Krev en tilstandsrapport og gi et bud på 125k;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart en pen A3, men prisen var litt stiv med tanke på KM stand osv..

Fordi om bilen er styla fullt og har 2x subber i bagasjerommet kan han ikke ta 159k.. Du får en mye nyere modell for samme pris og mindre kmstand.

 

Krev en tilstandsrapport og gi et bud på 125k;)

 

Høres ut som en plan! Har etterspurt tilstandrapport nå :)

 

 

Legger ut her når jeg vet mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan ass, kor mang audi drømmera som legg bila si t salgs og trur dæm ska få ijenn hundre å helvett vett!

Men en TQ ligg vell rundt omkring en 130-140.

Men prøv dæ på 130:)

 

Ja, det er helt sykt hva folk tror de kan få for bilene sine, enda til de er styla osv..

 

Tingen er jo det at vi får ikke igjen for detaljene og pengene vi legger i bilen som styling osv.. Hvem vet ikke det:p?

 

Å prøve seg på 125-130k er ikke en dum idé og sier selgeren nei, så lavære å finn en nyere A3. Jeg garanterer deg at du finner nyere modeller med samme motor 1.8T 150HK til en rimeligere penge.

 

Det der med TS Q har jeg aldri hørt om. Det sies at: har bilen en rød T så er det 180hk orginalt, men dette har jeg selv erfart på en A3, men det var ikke mer enn 150hk orginalt.

Si at du også vil ha benk papirer slikt at du kan se om det virkelig stemmer med 220 hk.

 

Jeg tror selv det ikke er mer enn 190-200hk i den glassfiberbilen:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil detta, A3 1,8T med Q har 180 hk orginalt så 220 med chip stemme nokk bra ;)

du får jo 196 hk med chip i en 1,8t uten Q

og TQ ligger til rundt 150K får jo en 00 mod til 170

- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}

X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition

 

"If I go homeless can I sleep in your wheel gap?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår