anseth Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 eg har ein passat 1,9 tdi 97 modell. eg va ute og kjøyrte litt i stad. og når eg skulle gje gass. var det ett etter anna som skjedde med gasspedalen. gasspedallen gjekk i bunn og henge og slenge der laust. og eg får ikkje gjett noke gass. ka er det som er gale? er det ei fjøyr eller noke som kan vere knekt av? er det noke eg kan fikse sjølv eller må eg på versted med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ja, då fant eg ut at weieren til gasspedalen er slit av. ditta blir nok ikkje let å fixse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 elektronisk styrt pedal på disse vel? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 elektronisk styrt pedal på disse vel? Nei, kun på pumpedysemotorer. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 noken som veit kor dyrt ditta kan bli? må nok på møller med bilen då det er so trangt og vansklig å komme til at eg ikje har trua på at eg har kjangs til å finne ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg