Pilsner Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Kan få kjøpe min:DEu ok til august. Veteran 11 000:D Haha, joda finfin den der! Er jo veteran jeg har planer om å kjøpe. Men hadde egentlig tenkt noe litt billigere. :) Hvorfor selge? :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Huh.. av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke fått med meg at det fantes en kosekrok for Volvo også her.. :o Apropos kose, så måtte jeg virkelig kose med V40'n i morges når den skulle fyres opp.. Var nede i 19 blå her i natt. Første gangen siden jeg fikk denne at det har vært såpass kaldt. Men, gullungen starta som et skudd! Dog, litt surking var det fra div reimer frammi der som sikkert var litt stive og kjipe, men med litt oppvarming, litt kos og isfjerning, så var det som å sette seg i bilen på hvilken som helst sommerdag. Så når naboen står og sliter en times tid for å komme seg avgårde i sin litt eldre Ford, den gikk ikke på tomgang og var fullstendig nediset både inni og utenpå, så var jeg ei stund her veldig stolt av å eie Volvo. Måtte bare få det ut ;) Har du all grunn til ;) Men regne med at det ikke kom som et sjokk at den starta bare med litt kos :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Vel, den fortjener jo strengt tatt den kosen, så .. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Haha, joda finfin den der! Er jo veteran jeg har planer om å kjøpe. Men hadde egentlig tenkt noe litt billigere. :) Hvorfor selge? :o Var ikke planen å selge, men kommer noen med penger, så går den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Volvo ER kos :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg koste litt med min i dag:) Kos(tet) av den snøen og hadde på varmeapparatet litt:) Lot den gå og kose seg litt Den er så skjønn der den står^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er galskap å stå opp kl. 05 får å spise å så gå å sove igjen bare så dere vet det.... Blæh. Da er bilforumet bra å ha da. :D Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er galskap å stå opp kl. 05 får å spise å så gå å sove igjen bare så dere vet det.... Blæh. Da er bilforumet bra å ha da. :D hehe.. er vel ikke så mye liv her så tilig? idag orka jeg ikke å stå opp.. ble en chill dag hjemme hos en kompiss^^ Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 er vel egentlig dårlig med liv her i det hele tatt.. RART! da volvofolket er dem det er klart flest av på forumet.. vi må skjerpe oss folkens! Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hehe.. er vel ikke så mye liv her så tilig?idag orka jeg ikke å stå opp.. ble en chill dag hjemme hos en kompiss^^ jasså :D den der skulle vel egentlig vært i griseprat tråden? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Haha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 æææ! håper ikke dette går over til homse-kosekroken? Kan du avkrefte spekulasjonen Leirviken!? Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 æææ! håper ikke dette går over til homse-kosekroken? Kan du avkrefte spekulasjonen Leirviken!? Nå må du slutte å surre;) Litt guttekos online er vel ikke no å være redd for? Dere macho volvogutta tåler litt sånt vel?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ta det med ro ;) Jeg bor her for tiden.. kompisen var på jobb.. jeg satt hjemme alene :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 livets værste dag? ohh yes it is.. hater ø50 kabler og snø!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg