steinar Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg har en grønn metallic golf2 fra 86 som orginalt hadde denne fargen. Tidens tann har gjordt panseret noe jævlig fælt og når den tidligere eier brukte alt løsemiddelet han hadde i tillegg til stålull for å ripe det ekstra godt til så har det blitt ekstra jævlig. Tenkte å kjøpe noe biltema spray bare for å få det til å se litt bedre ut - hvilken fargekode og hva slags farge trenger jeg her? Trenger ingen tips om at å sende den bort til lakkering er tingen fordi det har jeg ikke råd til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by steinar Jeg har en grønn metallic golf2 fra 86 som orginalt hadde denne fargen. Tidens tann har gjordt panseret noe jævlig fælt og når den tidligere eier brukte alt løsemiddelet han hadde i tillegg til stålull for å ripe det ekstra godt til så har det blitt ekstra jævlig. Tenkte å kjøpe noe biltema spray bare for å få det til å se litt bedre ut - hvilken fargekode og hva slags farge trenger jeg her? Trenger ingen tips om at å sende den bort til lakkering er tingen fordi det har jeg ikke råd til :D Da kan du heller la det være. Og begynne å spare penger til lakkering i stedet. Det blir liksom ikke noe særlig med Biltema lakk etter min mening. Er det noen andre som er uenige så får de ha meg unnskyldt. :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by steinar Jeg har en grønn metallic golf2 fra 86 som orginalt hadde denne fargen. Tidens tann har gjordt panseret noe jævlig fælt og når den tidligere eier brukte alt løsemiddelet han hadde i tillegg til stålull for å ripe det ekstra godt til så har det blitt ekstra jævlig. Tenkte å kjøpe noe biltema spray bare for å få det til å se litt bedre ut - hvilken fargekode og hva slags farge trenger jeg her? Trenger ingen tips om at å sende den bort til lakkering er tingen fordi det har jeg ikke råd til :D kikk bak ved bagasjerommet.. der så du har reserve dekket/jekken.. som regel så står det en klistremerke med div info , blant annet lakk kode.. angående biltema lakk så tror eg ikkje det vil bli så enormt bra :op Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hjertelig takk - nå er jeg spent :D Alt er bedre enn det som er der - og blir det dritt kan jeg bare pusse det bort. Boksen koster 30 spenn og det ser _jævlig_ ut i dag :D Så kan jeg heller spare til lakkering av neste bil... fordi denne er litt i rustneste laget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jeg kjøpte Biltema lakk da jeg skulle lakke lista under grillen..gikk nå ganske greit egentlig..ble pent..men ulempen var jo den at steinspruten fjerna det meste av lakken etter kort tid..men vet ikke om den duger noe særlig på store flater..ser sikkert penere ut, men forsvinner like raskt som du fikk den på :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg