audi-maniac Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by G60Turbo Jeg vil ha en sliiiten en med sprengt motor! (for da blir det billi) hvordan er den til 50k? den er chippet med mindre ladehjul,men den går ikke helt reint.den har delskinn bakseter og cl framstoler :rolleyes: rusthull i høyre kanal,manglerbakfanger.mulig man kan prute med han Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGpower Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Eg snakka med han som eig bilen i sommer(den på Osterøy) da sa han at han sku ha den til delebil, han hadde ein vanlig gol han sku sette delene over på. meina han var henta han billig frå svenskane. Da virka ikkje som han var tenkt og selge han nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Ta med deg et balltre og fortell at en rallye må få leve! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Herregud for en dust... ! Man gjør bare ikke sånt med en Rallye. Mannen skulle blitt piska med spett. Satan. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 akkurat som om det ikke er få nok rallyer fra før av.. lyst på rallye jeg også.. en kamerat av meg vraka en for et par år siden... kommer aldri til å tilgi ham det :( nyyydelig bil.. litt av den lever heldigvis videre i mkII'ern min ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Når han skal sette over, er det vel for å spare på avgifter.. så blir vel en rallye til slutt det og... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by bjirn Når han skal sette over, er det vel for å spare på avgifter.. så blir vel en rallye til slutt det og... Ikke alle som liker karosseriet da... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 nei, smaken er som baken.. jeg elsker det.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by bjirn står en avskiltet en på Osterøy :P Ikke betalt import visstnok... Er det en lilla Rallye? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 er ikke lille nei, så den i dag, kjørte forbi, var en slags grå farge. synd at den bare står der å ruster!!!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 har også lyst på G60 & rally er jo ikke å forakte heller...... men men.. kan kje få alt me vil ha ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg