TurboDad Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Er det noen som vet hva man må ut med for en Golf Rallye? Har himmla lyst å få tak på en sånn. Er ikke så nøye om den er noe sliten, for det blir prosjekt av den likevel. Fikk ikke noe mindre lyst på en sånn etter å ha prøvd GolfG60Synchro sin lille sak. Ganske morsom sak med utmerket balanse under pådrag i svinger osv. Så gikk den noe herrejøsses også. Så om noen har noen idè om prisnivået på en sånn en, så spytt ut. Hva koster en sånn i Tyskland evt? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by TurboDad Er det noen som vet hva man må ut med for en Golf Rallye? Har himmla lyst å få tak på en sånn. Er ikke så nøye om den er noe sliten, for det blir prosjekt av den likevel. Fikk ikke noe mindre lyst på en sånn etter å ha prøvd GolfG60Synchro sin lille sak. Ganske morsom sak med utmerket balanse under pådrag i svinger osv. Så gikk den noe herrejøsses også. Så om noen har noen idè om prisnivået på en sånn en, så spytt ut. Hva koster en sånn i Tyskland evt? 40-80k er vel ikke så veldig langt unna sanheten. De til 40k er ofte slitne med halvgåen lader osv ... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by CrZy_T 40-80k er vel ikke så veldig langt unna sanheten. De til 40k er ofte slitne med halvgåen lader osv ... 40-80 k + import da eller? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 vet om en sliten en med skilt for 50.000,- Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 jeg ga 85 for min (som jeg ikke rakk å ha så lenge) sinnsykt morsom bil, men for slapp orginalt, tror jeg. :D har aldri kjørt rallye med no annet enn 1.1bar ladetrykk, div trim og skrukompressor jeg.... finner du en pen rallye, og er entusiast, så kan jeg ikke annet enn å anbefale den :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by hfracing jeg ga 85 for min (som jeg ikke rakk å ha så lenge) sinnsykt morsom bil, men for slapp orginalt, tror jeg. :D har aldri kjørt rallye med no annet enn 1.1bar ladetrykk, div trim og skrukompressor jeg.... finner du en pen rallye, og er entusiast, så kan jeg ikke annet enn å anbefale den :D Jeg er entusiast, og vil ha en Rallye om jeg skal ha en Golf. :D Fin den bilen din. Spesiellt med de felgene. :D :D :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 finner du den kan du sikkert ta den :( eller da har han vel helst lyst på den igjen da :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hmmm har fått litt info da... Er det noen som vet om hvor jeg skal søke på nettet for å finne en sånn i Tyskland? Linker etc.... Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by TurboDad Hmmm har fått litt info da... Er det noen som vet om hvor jeg skal søke på nettet for å finne en sånn i Tyskland? Linker etc.... http://www.mobile.de Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Jonte http://www.mobile.de Takker og bukker. *sjekke* :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 står en avskiltet en på Osterøy :P Ikke betalt import visstnok... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by bjirn står en avskiltet en på Osterøy :P Ikke betalt import visstnok... Har du noe ide om en evt pris på denne da? Og hvor er Osterøy? :D Er det utenfor Fredrikstad? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Jeg vil ha en sliiiten en med sprengt motor! (for da blir det billi) hvordan er den til 50k? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by TurboDad Har du noe ide om en evt pris på denne da? Og hvor er Osterøy? :D Er det utenfor Fredrikstad? Njaaa... Prøv utenfor Bergen... :D Prisantydning? Aner ikke.. Men har kjørt forbi der i 2 år nå, og han har ikke rørt den på den tiden.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by bjirn Njaaa... Prøv utenfor Bergen... :D Prisantydning? Aner ikke.. Men har kjørt forbi der i 2 år nå, og han har ikke rørt den på den tiden.. Takk for oppdateringen av geografikunnskapene mine :D Har du noen navn og adresse på duden som eier den? Ville sette pris på om du kunne gitt meg det.. :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg