Gå til innhold

skvettlapper foran A4 2005mod

Ranger emnet


njofra

Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg er lei en del flekker som vises på bilen min etter vinteren og skal sette på skvettlapper. Det er stygt men jeg har bestemt meg.

 

Da er sprøsmålet mitt:

Hvor vanskelig er det å montere de? Er det noen som har en enkel bruksanvisning?

 

Audi skal nemlig ha 470 kr for skvettlapper men 1700kr inklusive montering.

 

Er det ikke bare 2-3 skruer som de skal festes med? hullene å skru skruene i er der allerde ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, Hullene og skruene er under hjulbuen allerede så det tar deg 2min å montere dem på.:)

 

Du trenger ikke bruksanvisning for å gjøre dette.

Ta en titt under hjulbuen din, helt nede bak dekket så ser du skruene. Hvis du ikke ser dem så prøv å løft på "foringen", da skal de ligge rett bak den.

 

Som sakt, gjort på 2 min!;)

 

Skal ta bilder til deg hvis du ikke finner utav det, just send me an PM!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer de Avanter da?

 

Skvettlappene i linken fra ebay passer bare sedan. De fremre passer både sedan og avant mens de bakre er forskjellige.

 

Jeg synes ikke desse skvettlappene er stygge i det hele tatt, snarere fine da de nesten ser ut som en del av karosseriet.

 

Har hatt disse på forrige A4en min og den jeg har nå og jeg har lakkert de på begge bilene uten at det har flasset noe som helst. Hemmeligheten er å bruke riktig grunning, lakk og klarlakk.

Jeg overlot dette til en lakkerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Løp og kjøp!

Enkleste jobben å montere dette så det fikser du ;)

 

Har selv skvettlapper foran på min.

Mange sier jeg bør fjerne dem pga utseendet, men aldri i verden.

Heller skvettlapper enn masse steinsprut og drit oppover siden ;)

 

Kan man ikke bare fjerne skvettelappene om sommeren, så deretter sette dem på når vintern kommer (slipper all møkka om vinteren)??

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår