jo_haugland Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hei folkens. Jeg er helt ny i dette forumet og håper det er noen som kan gi meg noen formeniger om hva jeg bør kjøpe. Jeg har er på utkikk etter en Audi a4 quattro stv 2004mod har vært inne på Finn.no og Autodb.no og sett en del fine biler.men jeg klarer ikke og bestemme meg for for hvilken motor jeg skal velge. står mellom 1,9tdi 130hk eller 1,8t 163hk manuell gir. noen er chippet til 170hk på diesel eller 200hk på bensinmotoren. jeg vet lite om audi så jeg lurer også på om det er noen spesielle feil disse motorene har og hva jeg bør passe på når jeg kjøper.Vist det er noen som erfaringer fra noen av disse motorene, så er dere velkommen og dele det med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jeg vet om defekt på multitronic kassa ihvertfall, haha ;) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Forskjellen her er jo seff forbruket, 1.8t vil bruke litt mere, ikke mye, men mere enn 1.9tdi. Kjøper du tdi får du mere dreiemoment originalt, men 1.8t er jo en mere gøyal maskin mener jeg. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en som var original, ikke chippet. Bedre og gjøre det selv når du har hatt den original en stund, så vet du om du virkelig vil lissom:) Erfaringen er jo at om en bil er chippet er den oxo mer hardt brukt.(som regel) Håper du finner ut hva du vil:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg