RRS Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 skulle ha hatt 19", men jeg fant ingen brukte felger som kledde bilen. men disse kler ivertfall bilen. gleder meg til å få senket å polert bilen, så blir det muligens høveli stor stereo også. tengte jeg skulle på div. treff å nyte live i sommer, så det blir vell madras å tv i bagasjerommet. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KåreKloak Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har ikke fått gjort så mye i det siste, men jeg har blant annet fått kjøpt inn sjerm til baksete Å i omed at du kunne få det årginalt, så måtte jeg jo legge på valnøttre-folie på midtkonsollen, ble meget fornøyd. Gammel VS Ny Hvor fikk du tak i den valnøtt-folien?? Fra bsbildeler eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hvor fikk du tak i den valnøtt-folien?? Fra bsbildeler eller noe? var vell eiker.no, men du får det vell billigere andre plasser. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 ja på fredagen fikk jeg startet opp å testet litt. men har ikke fått justert motoren enda, i og med at jeg ikke har fått BTR'n. men jeg frykter for at jeg må bytte styresentral for å få ut "optimal" effekt. noen som har noe erfaring med c20ne motorstying på 20se eller omvent? har egentlig lite lyst å koble om. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 da er bilen eu-ok og senket. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Fin farge og flotte felga:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg