Steffmaister Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hei! Har en passat gt 2,0 16v.. Den er vrien å starte når den er varm men starter med en gang når den er kald.. Så da lurte jer på hva problemet er! Noen her som kan gi meg svar??:thumb Motorkoden er 9A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Jaggu mye hjelp å få her gitt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 vet,det er derfor jeg nesten har sluttet å oppdatere tråden min her inne...er nesten null respons på gamle passater. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hehe! Får nok lage våres eget forum vi med gamle passater da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 kan høre meg litt rundt å høre om noen kjenner til prob ditt Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Det er supert!! Takker å bukker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg