Rattatta Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er ikke lenge jeg kjører uten at problemene dukker opp... Nå må jeg bytte et lite stag, knirker no henn i veggene hver gang jeg svinger. I tilegg har jeg ulyd i ac pumpa. I mellomtiden setter jeg anlegget på econ- da er ikke ac-pumpa aktivert, da ingen lyd. Hørte med min mekaniker nabo at noen fyllte på ny gass, og hiver i en dose ekstra olje. Dette kunne være nokk til at pumpa ble fornøyd... Noen som har prøvd dette, eller hørt/vet noe om dette. Mvh Rattatta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har samme problemet, ulyd i ac pumpa. Forsvinner når jeg tar på econ. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kan dere beskrive lyden? eg har en ulyd eg ikke finner ut av på min a6 Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Sett anlegget på "econ" og se om lyden forsvinner ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sett anlegget på "econ" og se om lyden forsvinner ;) Bilen står i garasjen med fraskrudd motor så ikke så lett å høre nå, men hadde vært greit å kansje fått byttet noe med det samme alt var fra hverandre. vis det er reima el? dårligt strammehjul på reima kansje? Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 håper at det er reima eller hjulet på min, og ikke hovedshiten! fikk litt bakoversveis for nytt anlegg. Lyden er som om ei pumpe pumper inn noe..minner litt om en diesel motor lyd. ikke noe skrapelyd. Kan evt ta å legge inn en film om det er interesse Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hadde bilen på verksted i dag, byttet gassen og fylte på extra olje. Ulyden ble ikke vekk ! Ny pumpe kostet 8500 kr, så kommer arbeidet i tilegg. Dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
usta bil Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Vil tro det er selve innmaten i pumpa som er i ferd med å ryke. Hadde samme lyd i pumpa mi før den skjærte seg helt, var ikke til å rikke etterpå. løsnigen er ny pumpe eller ha vinduet oppe om sommeren, akkurat som i gamle dager:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg