Jon Arne Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ja..da har snøen kommet,og første tur i grøfta er tatt:P 4hjulssladd-> 4hjulskontra-> 0 kontroll-> Grøfta! Men det er ikke noe problem når man har 4wd!:D hehe Ingen skade på bilen da... Extra lysene kødder,sikkert dårlig kontakt en plass. Bakerste lyddemper er tatt av,så nå er det skikkelig lyd:D Dårlig med bilder akkurat nå da,men det kommer senere. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hehe tviler ikke men er morro å leke seg litt da. Gjør ikke no såp lenge det ikke blir skade på bilen da. :) Håper du får fikset lysene da. :D kjekt å ha det på denne årstiden.. hehe.. Synes jeg ser for meg justyen og bråket ja.. hehe.. Kult. skal være litt anderledes ja. :D Da venter vi i spenning på bilder ja.. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Noen bilder da.. Litt herjing på fjellet en dag her: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Lyst og selge meg hengerfestet? Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Idag ble bilen solgt.. Så denne lever livet videre i Trondheim Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Har du solgt Justyen? Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Ja..Solgt mot min villige egentlig. Men pga av familie stiftelse så blir det sånn Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Aja skjønner. Trodde det var p.g.a at Subaru trakk seg fra Rallyen jeg. hehe.. Men da er det bare å få kjøpt seg en Legacy da. :D den er det plass til Familien i. Og en sikker bil også.. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cazz89 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 hei jeg har en 1.2l 90 mod som jeg trenger gearkasse til er det noen som kan hjelpe meg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg