Jon Arne Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Den sorte og grønne? Isåfall,det er vel gammle Runar sin,den som ble lakkerte hos Egil. Tøff den:D Vognkorte kom idag også:) Lyktene er hentet: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 den som ble lakkert til "Homer" ja :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Tøft prosjekt, inn med 3-sylindra 2-takter fra snøscooter så er du i gang :D Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Se der ja. :) er var lyktene på plass også. Håper dem kler bilen da. Vognkort er også kjekt da. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Tviler på at det kommer noe snøscootermotor i denne så lenge jeg har den..Men muligheten for en annen (les: større) motor er der. Tok 10 dager før jeg fikk lyktene fra Texas. 430NOK ferdig levert:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det var ikke så ille pris de da. =) Så nå er snart justyen klar for litt rulling nå da. Åssen gikk det med top packningen da? Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jaja, jon.. du overaske aldri, du måtte jo bare ha en justy! heh Må bli tidenes mest harry bil dette :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 @ Alex : grei pris ja..Toppakningen blir nok byttet irundt den 20ende denne måned. @ Lundberg : Seff:D Tidenes mest harrye bil går nok oppe i Mostadmark,en 740 som tilhører en Torstein!?:P Liten update da: Demontering av gammle lykter: Slik var de festet,simpelt!: Inn med ny: Men hvor stor er sjansen for at noe som koster 430kr,fra ebay/Texas,som ikke er e-merket og er produsert i India, passe en Justy da????? Den er heldivis stor:D : Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Torstein bor på jakobslia ;) se derja jon! ble bra løft utsendemessig da! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 @ Lundberg : Seff Tidenes mest harrye bil går nok oppe i Mostadmark,en 740 som tilhører en Torstein!?:P Volvo 740 is dead! hehe btw: bor i byn nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja det så bra ut med de lyktene ja. Jeg trodde du skulle ha dem på fangeren.. Men så kult ut. =) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kunne jo satt de gamle lyktene på fangeren da ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 hehe.. ser at det er noen extra lys på fangeren alt. :) Så skal vel ikke blir mørkt med det første nå nei.. :P Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ja,tror jeg skal montere 2stk runde 1000metringer "under" fangeren og bytte ut de 4kantete med 2 runde. Litt sånn rally look. Disse nye lysene var det ikke noe godt lys i.(skyldes nok pærene) Frister med Xenon:) Den STORE planen framover nå er å få tak i senkefjærer og litt breie 13" felger. Noen som har peiling på evt hvor man får tak i senk til denne bilen? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Men åssen lykter er det i utgans punktet da? Tally look ja. er stillig det da. :) Hadde sånn nesten på den første subaruen min. Men det hadde jeg firkantet lykter på etter som hovedlysene var i samme stil. (legger ved ett bilde) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg