Jon Arne Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Joda..blir nok i top/bra/bedre stand med tiden,eller lønningene?:P Pr skrivende stund har jeg bestilt sånne lykter: Blir morro å se om de passer! Ellers,lite oppdateringer. Har koblet anlegget,så nå er det lyd i kjærra! Men jeg tror jeg må lydisolere bilen litt..Bråker "litt" innvendig. Så går jeg jo å grubler på dette med lakk da..hvilken farge..! Forslag? Vurderer lastebillakk da,men usikkert. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ja du kom ikke du din gnom:P farge må jo være kanarigul da?:D evt mattsvart?;) bli med på bowling endag da?:D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Flere som har sagt gul:P Å det har jeg jo forsåvidt på hånden..skikkel 2k-lakk vel og merke. Tenkte jeg skulle ha et rally-stuk over bilen,men.. Skal slenge ut et par bilder etter jobb. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Flere som har sagt gul:PÅ det har jeg jo forsåvidt på hånden..skikkel 2k-lakk vel og merke. Tenkte jeg skulle ha et rally-stuk over bilen,men.. Skal slenge ut et par bilder etter jobb. rallystuk? da går du for hvit bil med røde skvettlapper og detaljer og masse 1000metringer:D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Sant så sant... Å nå kjøres det med litt rat-look på den:P Noen bilder av hva som har skjedd da: Sotet siderutene bak: Gps å greier:P : Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ja du trenger gps du:P " vi schka schveng av der jon!" hehe:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hehe. Gleder meg til å se denne justyen ferdig ja. :) Gul vekker jo oppsikt da. Hadde vært stilig det da. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Tror kanskje jeg skal gå for litt sånn shabby-look. Lav,felger og div mods,mens bilen ikke ser ut:P Litt kjedelig med rally-look når man ikke har noe under panseret! Det syns no jeg iallefall. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Tror kanskje jeg skal gå for litt sånn shabby-look.Lav,felger og div mods,mens bilen ikke ser ut:P Litt kjedelig med rally-look når man ikke har noe under panseret! Det syns no jeg iallefall. boltsirkel er det på denne da Jon? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 4x100... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Tror kanskje jeg skal gå for litt sånn shabby-look.Lav,felger og div mods,mens bilen ikke ser ut:P Litt kjedelig med rally-look når man ikke har noe under panseret! Det syns no jeg iallefall. Hehe kan være sant nok det. Men hadde vært artig å ha en som bare alle mååå se på. hehe.. =) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Da var snø/isen kommet gitt! Å fy faen for en lekebil:P Inn med 4hjulstrekkern,full gamp i 1,2,3 å fult rattutslag!:D hehe Lite med update da.. Pakningene på motoren skal byttes om ca 3uker. Jeg må skaffe meg et skikkelig tanklokk! (søler ut mye bensin) Framlyktene fra ebay har enda ikke kommet :hmm Sånn kort sagt så tror jeg jeg skulle hatt meg en delebil. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hente-lappen fra ebay kom idag:D Blir å hente ut lykter etter arbeid,og se om de passer! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 går en tøff liten sak i vika jon;) lakkert 2 delt og greier;) justy Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hente-lappen fra ebay kom idag:DBlir å hente ut lykter etter arbeid,og se om de passer! Hehe så morro da. Får ta noen bilder av jobben da. =) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg