Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nei:D Tar lang tid, Men noen som har funent noen OFFISIELL liste over bilene som skal være der?

 

Dette er listen som er over biler til nå, som er offisielt!

 

Alfa Romeo

8C Competizione

 

Audi

2010 R8 V10

R8 V8 FSI

R10 TDI

2010 S4

 

Aston Martin:

2009 DBS

DB5 Vantage

 

BMW

2008 135i Coupe

2009 M3

Mini Cooper

 

Cadillac

2009 CTS-V

 

Chevrolet

2006 Corvette Z06

Corvette ZR1

 

Dodge

Challenger SRT-8

Viper SRT-10 Coupé ACR

 

Ferrari

California

2007 430 Scuderia

599 GTB Fiorano

 

Fiat

500

 

Ford

2005 GT

RS200

1968 Shelby Mustang GT-500KR

 

Honda

Civic

NSX

 

Jaguar

XKR-S

 

Lamborghini

Murciélago LP640

 

Lotus

Elise

Evora

 

Maserati

GranTurismo (syns egentlig det er litt stygt at Forza har en bil med navne til konkurenten i spillet sitt...)

 

Mercedes-Benz

CLS 63 AMG

McLaren SLR

ML 63 AMG

SL 65 AMG Black Series

 

Mitsubishi

Lancer Evolution X GSR

 

Nissan

2009 370

Sentra

Skyline GT-R R33

 

Pagani

Zonda C12-S

 

Porsche

997 GT2

 

Subaru

Impreza WRX STI

 

Tesla

Roadster

 

TVR

Sagaris

 

 

Sjekk ut disse 2 sidene.

 

Forza forumet er jo en plass å se på, dette er listen med biler (som jeg skrev opp)

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2600192.aspx

 

Også offisielt godkjente baner som kommer på FM3:

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2605117.aspx

 

Dette er sider som blir oppdatert gjevnlig, så det er bare å følge med!

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at R33 er med ;D

 

Håper de tar med GTS utganven også :P

 

 

Naaaah! Vill heller få muligheten til å konvertere selv, og ikke ha 17 forskjellige skyline'er av samme mod bare pga det er J-spec, D-spec, E-spec, Ditt og datt spec osv osv:P

 

F.eks, Team Orange (drifter teamet) bruker jo subaru impreza som er konvertert til RWD. Kjedlig meste parten av bilene man kan konvertere på forza 2 er FWD eller RWD, som kan konverteres til AWD. veldig lite av RWD konverteringer.

 

Ble veldig konverteringer der, men det ble bare sånn :P

Håper det blir maks 4 skyline'er (R32 - R33 - R34 - og en av de som 4dørs) Og alle de kan konverteres til RB26 med RWD, og ikke bare V8.

 

Også vil jeg gjerne ha gjengen med lillebrødre (RS13 - S13 - S14 - S15) Også med RB26 konvertering. Og ingen død RB26 låte som den er på FM2 (høres nesten orginal ut)

Skal høres sånn ut!

 

Og samme med alle biler, f.eks supra. Må forbedre seg hardt på lydene sine (som jeg tror de gjør)

 

Hadde vært fett om de fikk til turtallsperra sånn som på de supraene:m'm:

 

Håper også forøvrig de har launch-control på dragrace. (noe jeg egentlig tviler sterkt på:( )

 

Håper på masse må jeg si, men først og fremst at lyden har forbedra seg, jeg vet utvending oppgradering og motor/understell har forbedra seg (50% mere oppgraderinger (dette er blitt sagt av Dan Greenwalt)

 

Ble ganske mye skriving, håper det ble litt sammenheng i det eller at noen forsto hva jeg ville frem til :confused: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja støtter den, men håper inderlig man kan velge selv om man vil bytte drivverk og motor hver for seg og ikke automatisk få feks 4x4 når man hiver nedi rb26 i en annen bil som har RWD! :)

 

 

Stemmer, stemmer! Akkurat det jeg tenkte på, bare du skrev det pitte litt enklere enn meg :P

 

Spillet SKAL forhåndsbestilles (da collerctors edition denne gang)! Jeg skal ha det den dagen det kommer ut, uten noen stress med å ikke få den dagen det kom :P

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siterer meg selv i fra tråden om FM3 hos gamer

 

Jeg er faktisk litt i mot den antatte utgivelsesdatoen.

 

 

 

Trur du på meg nå at det kommer i oktober/november? haha, din evige pessemistbullshit

 

Diskuterte detta i vinter engang hvis jeg husker riktig:thumb

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trur du på meg nå at det kommer i oktober/november? haha, din evige pessemistbullshit

 

Diskuterte detta i vinter engang hvis jeg husker riktig:thumb

 

Det stemte nok det du sa, så da legger jeg meg flat og innrømmer at jeg da tydligvis tok feil!

 

Pesimist? Jeg er nok mer optimist jeg!

Bare at jeg alltid setter et lite spørsmålstegn ved rykter!:thumb

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de har fått til bilen min RETT denne gangen her.. På forza2 har de klart og blande pre-facelift og facelift.. Også håper jeg FD2 er med.. + en delandre.. JTCC biler hadde ikkke vært dumt, racing serien eksisterte vel bare noen år midt på nitti tallet men..

 

hvor feil er det ikke med HKS opel:P

http://www.youtube.com/watch?v=5owSesPZ1lE

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår