gjerris Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Når motoren er kald og jeg setter bilen i "drive" lyser ei tannhjulslampe i dashbordet og bilen går i det tyngste giret.Jeg må da kjøre manuellt til motoren er varm, stoppe motoren og starte på nytt, da fungerer "drive" som normalt. Jeg mener det er no elektrisk, men opel verkstedet fant ikke ut av problemet. Kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 helst så er det vel kassa/konverteren som starter bli sliten. Hender det hjelper å bytte olje og filter på kassa om det er lenge sia det er gjort. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerris Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takk for svar. skiftet olje og filter på kassa i våres.Vet du evt. hvor mye jeg må ut med hvis jeg må kjøpe ei ny kasse/konverter? Jeg får jo ingenting for bilen når jeg skal selge den å kassa ikke fungerer som den skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg