Xanderion Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg skal bygge inn 1 stk 12" Subwoofer i bagasjerommet på en Vectra A sedan! Jeg har testet endel og ting rister i hele bilen! Men får ikke utnyttet bassen til det fulleste. Her er liste på ting jeg har kjøpt og som skal settes inn: Memphis 16-MCD4KW monoforsterker SPL-300D2 3000Watt Max Sub Focal frontsett og coaxial bak (settet til 1500kr, husker ikke modellnavn =P) Boschmann 5-kanals forsterker med voltmeter Apollo 1350 startbatteri (75a/h) Alpine 9883R spiller Jeg bruker biltemas sine dempematter og asfaltsmatter(smelteplater). Jeg skal da borre hull i hattehylla til 2stk 4" refleksrør. Noen som vet hva jeg burde bruke til å skjære hullene med? Bilder kommer ettersom jeg da får begynt på prosjektet =) Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 du kan da vell bruke stikksag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 du kan da vell bruke stikksag.. Den som er trekt med matte er ikke noe problem, jeg snakker om den under i metall ;) Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 blikk saks: ) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xanderion Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Prosjektet blir avlyst pga: Har nå rivd ut alt av matter og lignende i bagasjerom og funnet ut at der hvor det kan lekke vann inn, lekker det! og rustet hull i hjulbue inn mot bagasjerom, så gidder ikke all rusta :( Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg