2,3 kimmi Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 legger ut noen bilder fra Euro Truck Simulator 08. er det fler som spiller det her. mine:) Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hvor har du lasta ned de lastebilene der? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 http://db.truckerfan.de/index.php?subcat=90 Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
testdriver Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg spiller det,det er kjempe bra synes jeg :) Vet du om hvordan man aktiverer cruise controllen? får ikke min til å funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ja cruise control hadde vært kjekkt å få igang :) //(M)\\ Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Trykk C Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Trykk C Det er notert, men etter noen timers spill så synes jeg at dette blev litt kjedelig... trenger litt vold å blod for å holde innteressen oppe :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Prøv Haulin.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ok, skal prøve meg på Amerika isteden ;) //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
testdriver Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Trykk C Har prøvd det men den vil ikke slå seg på. Jeg kjører spillet med ratt og pedaler kan det ha noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 kan noen si meg hvordan jeg får brukt nedlastingene?? har lastet ned men er ingen foskjell i spillet Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Du må gå inn å mappa du instalerte spillet også Gå inn på cars eller trucks eller hva det står også legger du fila inn der, da skal det funke:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Noen som har cheats til spillet? Syntes det var veldig artig i begynnelsen, men tar jo år og dag å tjene penger....ergo stagnerer det litt, og interessen avtar. Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 spillet klikka helt på maskinen min....hvor kan jeg laste ned full versonen??vist noen har den går det ann å sende den på noen måte via datanettverkinternett ting??eg kan lite om data;) prøvd å laste ned noe jeg fant på nette men demoen varte bare 1 time såe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 har fått fullversjonen nå...når jeg laster nede lastebiler.er det bare å legge dem i mappa me bilene?man må ikke gjøre noe me dem dær?? kjøper man di i spilet eller er di dine når di er nedlasta...når det gjelder ekte lyder å logo,hvordan mappe skal di ligge i?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg