Gå til innhold

stcc vekk, 200sx inn;)

Ranger emnet


Essex

Anbefalte innlegg

nå er stcc'en solgt til en lykkelig eier i byn!!!!

 

og 200sx' en er kjøpt!! en 98'mod Sportline svart!!!

 

er nok redd 200-klubben får seg ett nytt medlem;)

 

gleder meg sinnsykt, kommer til å trenge bleie når jeg får meg dump-ventil!!! ;):);):)

 

Kortsiktige planer;

 

HKS-luftfilter

H&R senkefjærer

Fjerne plombe til turboen, så jeg får bedre ladetrykk

 

og felger, seff.. men jeg sliter skkkelig på det punktet der!! har sett på noen OZ felger (12-eika med to og to sammen, på en måte 6-eika)

men har oxo tenkt på hvite felger hadde kanskje vært fett siden bilen er svart! men samtidig forbinder jeg det litt med rally...

hva er deres mening?? og koster hvite felger det samme som alu-felger??

blir vel 7,5*18" felger med 225/40 dekk regner jeg med...

 

kan marius eller haakon fjerne 'stcc-annonsen' min?? takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hadde tenkt å kjøpe de, men når jeg så de jeg prata om istad, ville jeg heller ha de!!

men supertourissimo har de ikke i 18" til 200'en min!!!

har du s13??

hmmm, veit du om noen andre ok hvite felger? vil ikke ha 5-eika!! har helt ærlig aldri tenkt på hvite felger før nå!!

 

Takker så meget for gratulasjonene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stcc

har du s13??

 

Takker så meget for gratulasjonene!!

 

jepp s13 ja........

bilen din synes jeg kler best superturisimo,synd dem ikke har de i 18" da...

jeg tenkte på de vanlige "alu" farga til min i 18".

Men de har kansje ikke det heller....?

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

 

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stcc

og felger, seff.. men jeg sliter skkkelig på det punktet der!! har sett på noen OZ felger (12-eika med to og to sammen, på en måte 6-eika)

men har oxo tenkt på hvite felger hadde kanskje vært fett siden bilen er svart! men samtidig forbinder jeg det litt med rally...

hva er deres mening?? og koster hvite felger det samme som alu-felger??

blir vel 7,5*18" felger med 225/40 dekk regner jeg med...

 

Er vel superlegera felgene du snakker om hær.. Er et bilde av dei hær På bildet er dei i gull (sånne som jeg har) men du får de i alu farge å mulig hvit, uten at jeg er sikker på det..

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle hyggelige gratulasjoner!!! hapyhappy

 

først kommentar til boxer, HKS-Filter;

 

Vel prøvde k&n filter på primeraen, og så HKS, og HKS funka mye bedre!!! Har oxo prøvd HKS kontra k&n på 200 s13, og maxima 3.0, det samme resultat der. mye bedre lyd, og noe bedre effekt. så jeg kommer nok til å kjøpe hks:):)

 

men bra du bryr deg!

 

får ikke bilen før på tirsdag, men får sikkert ordna noen bilder da, hvis du syns det er interresangt med bilder av en original en!!

men nederst er det bilde av en svart 200sx s14 da hvertfall;)

 

OZ-tourissimo felger; den forhandlerern jeg var hos ringte hovedimportørern av OZ (eller noe sånt), og de sa det ikke fantes, så sente de meg bilde av de '6' eika felga, men det var ikke Superlegera, men noe lignende, bare litt tynnere eiker og noe anderledes løsning i midten!!

men du har sett Supertourissimo på en s14, Famir?? sikker på at det var 18"??

veldig rart da, men hvis det finnes er jo saken grei! men hvordan skal jeg finne ut om de finnes da a??

Men har tenkt på noe BK-racing felger, 7-eika, men har bare sett dem på powerzone, og der var de litt for dyre syns jeg, 12500 bare for felga...

 

er klar over at det er forskjellig boltsirkel. hadde det vært likt, hadde supertourissimo passa på min!! de hadde supertourissimo til s13....

post-489-13804850299862_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stcc

Vel prøvde k&n filter på primeraen, og så HKS, og HKS funka mye bedre!!! Har oxo prøvd HKS kontra k&n på 200 s13, og maxima 3.0, det samme resultat der. mye bedre lyd, og noe bedre effekt. så jeg kommer nok til å kjøpe hks:):)

 

Er på luftfilterjakt til Hyundai`en min jeg også. Kanskje vurdere HKS hvis du har prøvd det og anbefaler det på det sterkeste? Har ikke hørt fra noen andre som har prøvd HKS sitt filter...

 

Originally posted by Stcc

får ikke bilen før på tirsdag, men får sikkert ordna noen bilder da, hvis du syns det er interresangt med bilder av en original en!!

men nederst er det bilde av en svart 200sx s14 da hvertfall;)

 

Bilder må skaffes! Det er en ordre! Hehe, neida, men vi må jo få se gliset ditt da! :D

 

Og det bildet var av en S14a, en faceliftet versjon av vanlig S14. Det er en S14a du har kjøpt? Med den "sinte" fronten?

 

Originally posted by Stcc

OZ-tourissimo felger; den forhandlerern jeg var hos ringte hovedimportørern av OZ (eller noe sånt), og de sa det ikke fantes, så sente de meg bilde av de '6' eika felga, men det var ikke Superlegera, men noe lignende, bare litt tynnere eiker og noe anderledes løsning i midten!!

men du har sett Supertourissimo på en s14, Famir?? sikker på at det var 18"??

veldig rart da, men hvis det finnes er jo saken grei! men hvordan skal jeg finne ut om de finnes da a??

 

Ja jeg har sett hvite Superturismo på en S14, den gamle typen av S14 vel og merke (ikke S14a) men de har vel den samme boltsirkelen kan jeg tenke meg. Jeg mener ganske sikkert at det minst var 18" som satt på den, men nå ble jeg plutselig usikker... Synes de virka større enn 17", men det kan kanskje være synsbedrag eller noe.

 

Og du må vise frem bilen din til oss på treff eller lignende... De bilene der er dødsfete!! *skrive inn en på ønskelisten til julenissen*

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen faen, nå blir jeg litt oppgitt her jeg!!

det er mange som har OZ-supertourissimo på s14, da må de finnes i 18", for hallo, det er ikke MANGE som kjøper 17" trur jeg! men hvor i huleste skal jeg ringe da?? er ikke noen som veit om noen steder som fører OZ-racing felger a??

nå skal jeg faen meg dra opp til han som sa det ikke fantes, og fortelle ham noen lov-ord, kanskje han kommer på bedre tanker da...

 

Jeg vil aller helst ha hvite supertourissimo, men de andre jeg har prata om trur jeg blir fett, de finnes ikke i hvitt trur jeg, men hvis det blir for gæli med sølv, kan jeg jo lakkere dem da...

 

Farim; jeg har som sagt prøvd HKS luftfilter på tre biler, og er veldig fornøyd med resultatet! så etter mine erfaringer anbefaler jeg det på det varmeste! koster ca 1700,- for et ferdig kit til bilen inkl.frakt, http://www.powerzone.no

eller du får kjøpt dem på import_Tuning, men der er dem litt dyrere.

 

Det er en s14a jeg har kjøpt, akkurat som den på bildet!! seff skal jeg vise frem bilen, bor jo i Strømmen, så da er jeg garantert ute a cruiser her fredag om en uke!! men da med alt originalt, må bestille deler og sånn, det tar vel litt tid regner jeg med...

jeg syns bilen er feeet, men den blir mange hakk styggere med de 15" felga med ballong dekk som sitter på nå... med felger og senkesett, så er den en gjennomført sportsbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stcc

jammen faen, nå blir jeg litt oppgitt her jeg!!

det er mange som har OZ-supertourissimo på s14, da må de finnes i 18", for hallo, det er ikke MANGE som kjøper 17" trur jeg! men hvor i huleste skal jeg ringe da?? er ikke noen som veit om noen steder som fører OZ-racing felger a??

nå skal jeg faen meg dra opp til han som sa det ikke fantes, og fortelle ham noen lov-ord, kanskje han kommer på bedre tanker da...

 

Jeg vil aller helst ha hvite supertourissimo, men de andre jeg har prata om trur jeg blir fett, de finnes ikke i hvitt trur jeg, men hvis det blir for gæli med sølv, kan jeg jo lakkere dem da...

 

Farim; jeg har som sagt prøvd HKS luftfilter på tre biler, og er veldig fornøyd med resultatet! så etter mine erfaringer anbefaler jeg det på det varmeste! koster ca 1700,- for et ferdig kit til bilen inkl.frakt, http://www.powerzone.no

eller du får kjøpt dem på import_Tuning, men der er dem litt dyrere.

 

Det er en s14a jeg har kjøpt, akkurat som den på bildet!! seff skal jeg vise frem bilen, bor jo i Strømmen, så da er jeg garantert ute a cruiser her fredag om en uke!! men da med alt originalt, må bestille deler og sånn, det tar vel litt tid regner jeg med...

jeg syns bilen er feeet, men den blir mange hakk styggere med de 15" felga med ballong dekk som sitter på nå... med felger og senkesett, så er den en gjennomført sportsbil...

 

Må si jeg kommer til å misunne bilen din! :D

 

Takk for tipset om HKS. Skal sjekke med powerzone jeg.

 

Hvis du vil ha mere info om OZ kan du jo prøve deg på http://www.ozwheels.com/. Der finner du sikkert en mailadresse til noen som vet hva de snakker om! :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke OZ Superturismo 17" standard på 200SX Sportline?

Jeg har sett flere S14 med disse felgene, men aldri i hvite, og jeg trur det hadde vært kult, og ganske originalt med hvite Superturismo(Superturismo Corsa).

angle_wheel_032.jpg

 

Hvis du ikke får tak i disse kanskje de nye hvite Superleggera?

Eller de nye Superleggere III? Jævli kule synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår