Gå til innhold

Ny bil =) BMW e36 318i

Ranger emnet


StreetPower

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i ca. 5 månder hatt en Toyota Carina 1.8.

Jeg har nå solgt denne og kjøpt meg en BMW e36 318i :)

 

Det som er gjort på denne nå er, m3 lister, mt3 frontfanger, m3 felger, m3 bakfanger. nye lykter foran (angel eyes), nye lykter foran. Nylakkert i 2 org. BMW farger. Nytt effektanlegg. Det er det jeg kommer på i farten

 

Jeg har tengt å bruke denne tråen til å legge ut nye biler etter vært jeg kjøper nye deler til den :)

 

Skal legge ut noen bedre bilder snart.

 

270954.jpeg

 

 

270860.jpeg

 

 

270861.jpeg

 

 

Stolt, ny BMW eier;D ::worshipbm:

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sweet gratulere med bilen da

har du noen planer for interiøret, eller kvar som er der fra før ?

Takk takk, det står et helt greit interiør i den per. i dag. Men vurderer litt å skifte det ut etter vært, skal komme med bilder av det i morgen.

 

 

grattis du valgte riktig merke hehe kjemep gode biler. håper vi får noen større bilder senere? og noen fremtids planer

 

Takker, skal i første omgang sette på sidekjørt på den. Og noen fine chrome detaljer i interiøret. Og m3 pedal sett.

 

Har forsten på sports rat, men det må vist av :(. Kommer feilkode på grunn airbag.

 

Og så har jeg bestilt ny spiller til bilen i dag. :D

 

274047.jpeg

 

Får den om ca. en måned siden den ikke var inne, men men.

 

Skal også ha car-pc i bilen koblet til denne skjermen med Centrafus installert, og få en venn av meg som er web designer til å lage et eget team som passer til resten av interiøret i bilen med BMW logo i midten.

 

Så skal jeg sette inn en nesten ny JBL 12" subb.

 

Beklager enda en gang for kvaliteten. Er gamle bilder og det var ikke lyst ute nå.

 

274076.jpeg

 

Og så var jeg borte på Bilradiospesialisten i dag og kjøpte en forsterker, JBL GT5-A604.

 

Frontsettet og 6x9 høyttalere som står i skal snart også byttes ut. Er usikkert på hva merke det er nå.

 

Bare å trykke på minibildene det:) Men en ting vi krever er litt bedre kvalitet på bildene:P

Takk.

Det skal jeg ordne første dagen det blir litt opplett. De er tatt med iphone:P

 

Uten om dette vurderer jeg å sette inn en turbo i den.

Kom gjerne med flere tips. Takk!:hellothere:

 

Beklager for mye skrivefeil, jeg har dysleksi. :)

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!

Trenger ikke å gjøre noe mer med den enn det som allerede er gjort synes jeg, bortsett ifra sorte ringer rundt nyrene, og litt fetere felger:)

 

Takker :)

 

Felgene er jo m3 felger =) Liker de jeg. Er ganske kjeldene ifølge forgje eier ( Blomsterdalen bil og lakk ).Skal kjøpe nye vinter felger da.

 

Mulig jeg driter meg ut nå men, hva er nyrene?

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry gutt, men det er ikke M3 felger. Det er AC Schnitzer typeII, evt. RH schnitzer replica. Men tøffe er de ;)

Litt uklart bilde, men det ser ut som du har standardfanger med M3-look difusor. Pent det og da.

Nyrene er de to grillene som sitter midt i trynet på bilen din... :P

Ganske så pen sedan egentlig.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry gutt, men det er ikke M3 felger. Det er AC Schnitzer typeII, evt. RH schnitzer replica. Men tøffe er de ;)

Litt uklart bilde, men det ser ut som du har standardfanger med M3-look difusor. Pent det og da.

Nyrene er de to grillene som sitter midt i trynet på bilen din... :P

Ganske så pen sedan egentlig.

Takk for innformasjoen:)

 

Rett begge fargene på bilen er org. bmw farger.

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med E36! Ser ut som du har endel planer :)

 

 

Og værsåsnill.....IKKE monter det emblemet på bakluka!!

 

Takk =)

Yes, har mye planer:) Skal bygges forsterker osv der reservehjulet ligger nå. Og bygge en ny bass kasse og trekke nytt trekk baki. Og en god del m-tech stylting innveiing (ikke noe crom).

Kansje bytet ut til skinn interiør.

Pedal sett og nye nyrer i carbon kommer om ikke denne onsdagen som kommer nå, men neste.

 

 

Utvenig er det ikke noe spesielt jeg skal ordne.

 

Jeg har også planer om å bygge om til skivebremser bak, enten fra m3 eller 325i. For å gjøre den klar for turbo.

 

Det med emblemet er jeg veldig usikker på selv også fakitsk , hehe. Men kommer uansett ikke på før sommeren, viss jeg setter det på.

 

Finnes ikke nesten ikke rust på bilen, det eneste jeg har funnet er der reservehjulet var, dette skal jeg ordne en av dagene.

BMW E36 318i

Totota Carina 1.8 **SOLGT**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår