Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Er den ikke sexy? Ble noen timer tracing i Photoshop, ja. Direkte link til bildet, sjekk den hvis bildet ikke kommer frem. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 stilig.. synd man ikke kan si at det er på fri hånd..ikke sant..hehe! men det var bra.. gleder meg til jeg blir like flink o PS som det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hadde vært noe å tegne sånn på frihånd, ja! Synd det er så pokkers vanskelig å se hvor linjene begynner, hvor de slutter, hvilken vinkel de må være i, osv... Men øvæls' gjør mester! EDIT: Her er originalen Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hmm..så ut som om du har glømt et par små ting bak der.. vet ikke om du har gjort detta frivilleg men.. bremse lyset under spoileren manglet samt de 2 refleksane.. men som sagt..vet ikke om du gorde detta frivillig..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Korrekt observert, min gode mann! Jeg utelot refleksen og bremselyset i Tyskstukets navn. Futuramafansen vil kanskje like disse (tracet av meg; mange timer er brukt her): Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 dæven du er dreven på PS da mann.. du hakke lyst å lage en norsk versjon av PS guiden da?? hehe.. har den på norsk her på skole pcn serru.. er ikke altid jeg skjønner hva faen de mener at jeg ska trøkke på!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 imponerende den urq tegninga. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hersker Hans: Takker og bukker! Skal tegne mere i tiden som kommer; det er passelig interresant! The Cowboy: Har slitt med Photoshop hver dag i et halvt års tid nå. Begynner å kunne litt, i det minste! Den eneste måten å lære seg PS på er rett og slett å sitte foran det og leke. Etterhvert synker det inn, hvordan ting virker... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 mitt problem ligger i at jeg ikke har pc selv.. det er skole pcn..har lissom ikke allverden av tid til å leke heller..hehe!! men har da koza meg litt inne på PS da..men det er lissom orda jeg ikke helt får kobbla sammen..sånn at jeg får gjort noe.. får senka bilen.. men har prøvd å bytte felger.. næææ.. gikke ikke det til å passe.. får ikke krympa bilder.. finner ikke hvor jeg gjør det.. får ikke sote..selv om jeg bruker overlayer!!eller overlegg som det så fint heter på norsk..hehe.. men jeg gir ikke opp ennå.. prøver litt nå og da.. blitt en stund siden nå da.. men men.. huff.. time.. vi snakkes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 linken virker ikke... finner ikke server osv.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by "Espen" linken virker ikke... finner ikke server osv.. samme her Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 her å.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det var som faen. Gi meg litt tid, så skal jeg finne en annen server å legge de ut på. EDIT: Funnet ny server; URQuattroen: Originalen: Futuramabildene: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Her er en Leela til ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hadde vært svært med en aldri så liten kommentar på bildene... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg