volvoturbo! Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hei jeg lurer på åssen dimensjon på stabstaga dere der ute bruker som dere har kjøpt fra pedersens o.l. MM. på framme og bak. på forhånd, Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 bruk fra diesel 240 de er 24mm Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kommer litt an på hvilket oppsett på bilen man vil ha. Til hvilket bruk! Og det er mere som skal til for å få veigrep enn bare stab. stag. Sjelden det fungerer optimalt å bare slenge på det stiveste og verste. Men skal man bare skryte så fungerer den planen veldig bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det spørs helt hva du skal bruke bilen til det, er greit å ikke ha det for stivt hvis du skal kjøre med bilen til daglig. Du kan jo bygge dobble som jeg har gjort, men anbefaller ikke å kjøre med det foran om vintern, da bilen er så stiv foran at det understyrer noe jævelig. Ta deg en titt i tråden min, der ser du hvordan jeg har lagd dobble og hvor store dem er tror jeg ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg