Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

Skal prøve å fortelle om en dag for lenge siden, da jeg skulle ute i trafikken på mopedkurset. Værtfall kort om meg da, så var jeg en by gutt som ikke hadde peiling på hva clutsjen var til før mopedkurset, så først trodde jeg det å kjøre moped, var som å kjøre scooter på en måte bare du girte selv, så jeg fikk litt aha opplevelse av han læreren xP.

 

Så den dagen vi skulle ut i trafikken, hadde jeg ikke kjørt noe på skitt lenge, så jeg hadde mista den feelingen min på derre med gass og clutsj =P, først skulle vi velge ut en moped eller scooter vi ville kjøre, så da fant jeg fram en fin en (Derbi sm eller noe), også var det å sette seg på sykelen og starte den, noe jeg klæbba noe med, som gjorde meg litt stressa, værtfall som jeg husker det var det full gass, brått ut med clutsj, wheelie, bæng, kræsj og conteiner.

 

var mange litt latter fulle blikk av de andre som var med ja =P

etter jeg kom til meg selv igjen, sa jeg til læreren, "æ tror æ kjøre denj Zoomern istedet for jeg"

 

kansjke ikke den beste storyen, men var vell morsommere for de som så det.

Glad jeg er ferdig med mopedtia mi for lenge siden =D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min hittil eneste tur av veien:

Kjetting.jpg

Faan.jpg

Klarte nesten svingen da :D

Bakfra.jpg

 

Underkjølt regn, kjettinger kun bak og ESAB sperre :D

 

Ble dradd opp på veien igjen, sparka skjermen ut fra hjulet og kjørte hjem.

Ble seff stoppet av politiet på tur hjem, dem lurte på om det var glatt...

 

500kr i deler så var sladdevogna på veien igjen :win

Endret av Tombra

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder flammer og bensin har jeg et par selv med kasser av spill olje/bensin noen meter bak meg mens jeg kapper med vinke sliper.. mens jeg holder på merker jeg at alt blir jævli lyst rundt meg. snur meg og sjekker, der står faen meg 20l kasse med vann/olje/bensin og anna drit i full fyr med flammene par m. over bakken og masse svart røyk!

 

wtf gjør du da? dette er da inne i en sånn felles kjeller med flere avlukka "boder" verksteder bortover..

 

 

jeg roper MARIUS! BRANN!. hva faen gjør jævlen! han heller faen megfull bøtte med vann over dritten! det resulterer jo i at dritten renner over og all olja renner nå nedover garasje gulvet og under gjerdet på naboens gulv, der pressening og driiit tar fyr!

 

Før jeg vet ordet av det kommer det satans sprinkleranlegget på og med så jævli trygg denger ned i huet på meg at jeg ikke aner hvor jeg befinner meg nesten!

 

tok 5min så slukna hele dritten:)

 

resultatet var mye røyk, vannlekkasje i hele jævla underetasjen på bygget, og en Triumph TR4 veteran cab fyllt som et basseng;)

 

eieren av denne bilen ville ikke at vi skulle SE på bilen engang.. enda mindre røre den!... tenk deg dramaet når han finner ut at det har vært 100l. vann i den ;!)

 

 

de neste 4-5 dagene starta vi med å tappe bilen for vann og tørke den innvendig og kryssa fingra på at ikke den gubben PLUTSELIG skulle dukke opp påverkstedet!

 

satan og vi klarte det! han hakke lagt merke til noe enda.. er nå 3 år siden;!) hehe

 

 

I tilleg til det tilfeller der jeg har sveiset differ når hele jævla diffen tar fyr pga rester av bremserens/bensin pga vaskinga;) like morro hver gang å bli oppslukt av flammer rundt hele trynet;!)

 

 

 

må le av deg og flammer robert :P husker den ene filmen din veit ikke om det var deg eller noen andre men tror det var deg..

 

iallefall på den filmen veit driver du/dere på å fikler med en bensinkanne og noe flammer så tar det fyr i bensinkanna! og du eller hvem faen det var blåser først på flammen (skulle vel slokke den) noe som ikke funker så jævlig bra og istede for å slippe den så løper du avgårde med den :P det er akkurat noe jeg kunne gjort i panikk :P bare tenke "løp" og ikke slippe den dritten lo meg hjel når jeg så det klippet!:win

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vell si at jeg dreit meg ut i dag...

 

hadde vært i sarpsborg og hentet en 2005 mod saab 95 inbyttebil som jeg sku kjøre til askim, siste jeg fikk beskjed om var at dekka var møkk dårlige, så når jer kom til rakkestad så kjørte vi flere biler i rekke i ca 20 km/h. så bremser bilen forran meg, jeg bremser men skilr rett fram, var såvidt jeg butta borti for la bilen inatt brøytekanten for å få stoppet den, men nokk til at de blei skader og skademelding, så kommer jeg til eidsberg, ca 5 min kjøring, da blir jeg tatt i laserkontroll, 3000kr i bot :)

 

Var veldig fint å bli møtt av kolegaer som holder på og le seg ihjel og mest sansynlig kommer til og le av meg ut året++.... FAEN.....

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga den har vært nede på saab og skifta topp-pakning og det var "bare" veier når vi kjørte den ned, ogblei brått snøfall i dag og vi måtte ha igjenn bilen :p simple as that :P

 

så du ulykka på mysen ? en grønn chrysler voyager og en mitsubichi eller hvordan det staves?:P

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår