Gå til innhold

Driti deg ut? Eller har goe bilder av andre som har?

Ranger emnet


Finken

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En kamerat av meg skulle ta burnout med Corollan på biltreffet i fjorsommer. 1300-gassern klarte seg greit i første gir, men han skulle absolutt opp i 2, og da gikk det til heden med kassa.

 

Film av vrakinga:

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der så ganske ille ut :o

 

Butta ganske bra ja :p

 

den er ca der girkassa skall være! :P knakk girkassa av motoren og flytta mellomaksel bakaksel osv ganske mye:P plus at blokka bare av fillebiter :p hehe men bedre quiz er hvor framskjermen er henn :S for den fant jeg aldri igjenn :S

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butta ganske bra ja :p

 

den er ca der girkassa skall være! :P knakk girkassa av motoren og flytta mellomaksel bakaksel osv ganske mye:P plus at blokka bare av fillebiter :p hehe men bedre quiz er hvor framskjermen er henn :S for den fant jeg aldri igjenn :S

 

Den ligger vell i skauen en plass :D Så ikke ut som om det var mye spor igjen på fremdekke :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger vell i skauen en plass :D Så ikke ut som om det var mye spor igjen på fremdekke :-O

 

nja var vel kanskje litt rundslitte hjul ja, hehe, politi ringte meg når jeg lå i ambulanse og sa dem ikke hadde tid og komme!! men lurte på om jeg var edru, jeg sa bare ja og blei ikke tatt noen prøver eller noe, dagen derpå dro jeg rett opp til bilen med busta rygg å bytta hjul :P hehe, men sleit som faen med å fa av/ut h-framhjul, måtte taue de ut med hiace gitt:p

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja var vel kanskje litt rundslitte hjul ja, hehe, politi ringte meg når jeg lå i ambulanse og sa dem ikke hadde tid og komme!! men lurte på om jeg var edru, jeg sa bare ja og blei ikke tatt noen prøver eller noe, dagen derpå dro jeg rett opp til bilen med busta rygg å bytta hjul :P hehe, men sleit som faen med å fa av/ut h-framhjul, måtte taue de ut med hiace gitt:p

 

Haha, ikke verre enn å ringe å spørre om du var edru :) Va nok lurt å bytte dekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah, motoren er der den vanligvi er. Ser også at det er en b230e motor :)

 

nja, dn hadde ryki ta motorfestene og hadde faktisk slått inn torpedoveggen men er jo ganske begrenset hvor mye den får flytta seg :p hehe

Endret av David_G

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 17. Mai, sentrum var pakket med folk og jeg kom kjørende akkurat idet 17.Mai toget marsjerte inn i krysset jeg hadde planlagt å svinge av i.

Var ikke forberedt på at toget var kommet dit, og jeg måtte tilbake og finne en annen vei før jeg blokkerte veien for toget..

 

Ble vel litt småstressa av situasjonen, følte liksom at dette var jo jævlig smart. Men det skulle bli værre.. Jeg rygget ganske fort nedover gata, for å få snudd bilen litt lengre nede.

 

Men jeg kom ryggende litt vel nærme fortauskanten, så jeg begynte å svinge litt unna denne.. Men der tok framdekket plutselig tak i kantsteinene, fronten ble slengt rundt over fortauet midt mellom to lyktestolper mens det skreik i dekk og dekkrøyken sto rundt bilen..(Takk og pris for at det var folketomt akkurat nedover det fortauet)

 

Og på toppen av det kom en motorsyklist kjørende akkurat midt oppi det hele, og han holdt på å hvælve sykkelen av forskrekkelse der jeg kom sidelengs rundt.. Fronten kom ned på veien igjen, jeg fikk smelt bilen i gir og stakk fortere enn f.

 

Fy faen for en flau dag.. Hurra for 17. Mai..:hide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driti meg ut? hmm... begynte med at jeg blei født, siden det har det bare regna flauser.

 

Men har fått GODT vondt en gang, det var vinter, jeg og en kompis fyrte opp i kjelleren for at vi skulle rydde litt i den og drive litt på en bil jeg hadde. Så sto det noe forskjellige saker oppe på ovnen, men jeg gadd av en eller annen grunn ikke å rydde det vekk kvelden før(vi hadde vært der nede kvelden før også) så vi fyrte jo opp i ovnen, det var sånn med stekeplate oppå, der sto det en grunning-sprayboks. Vi gikk opp og spiste da vi begynte å merke at det lukta brent, vi løper ned og jeg får øye på sprayboksen, dum som jeg er tar jeg tak i den(glovarm som f... og et trykk hadde bygd seg greit opp inne i boksen) så jeg skriker aaauu og mister den i bakken, den eksploderer noe helt jævli og jeg får boksen minus bunnen, rett på ene halvdelen av pungen+ låret, dette smalt så jævli at jeg blei LØFTA opp litt fra gulvet, jeg fikk nesten ikke puste av smertene.

 

Jeg sjekka utstyret dagen etter, da hadde jeg tre sånne ringer som på både lår og stell. I alle regnbues farger.

 

Så dum skulle det ikke vært mulig å være, jeg kunne jo bare flytta boksen kvelden før da jeg sto og tenkte akkurat på det der?! helt utrolig at det er mulig.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår