Olsen240 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei og hopp Har nå kommet så langt at jeg skal koble baklyktene på volvoen, en 72 modell altså, med banan lyktene. Kyrer da på om noen kan fortelle meg hvilke farger som skal hvor. har prøvd med litt fram men finner ikke ut av det i det hele tatt igomed at fargene ikke stemmer helt overens med de to forskjellige sidene.. Hadde vært veldig fint :) Siter B20 trimdeler ønskes kjøpt. PM http://www.bilforumet.no/nskes-kj-pt/217931-trimdeler-b20-nskes.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hvis du ikke klarer å søke etter eller spørre på Volvo etter et koblingsskjema er prøvelampa alt. multimeteret din beste venn. :) Krokodilleklemma på sikker, stabil jord, og så får du noen til å tråkke og dra i apparaturen mens du måler deg frem. Smart å dra på litt elteip på løse kabelskoender så det ikke blåser så veldig mange sikringer. Men du ble vel forhåpentligvis ferdig for en måneds tid siden? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg