pett3r Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om bilen min. Det er en 1,8t som ble kjøpt våren 2008, og den hadde gått 211000km, nå: 230000km nåværende stand: Ting som er gjort: - Sota alle vinduer untatt frontruta(tidl. eier gjorde dette) - Montert ny spiller og forsterker(dynabel bf 1502) på Seas performance frontsett - Skifta registerreim - Lakka noen små sår - Lakka interiør listene - Nye sommerfelger, Rial como 8x18 - Fjernstyrt sentrallås - Facelift lykter - Led interiør belysning og skiltbelysning - Fjerne emblemer på bakluka - Fjerne rustent hengerfeste - Justerbart (FK silverline) - Fjerne bakrute visker - Chip - alu resirk - Åpent luftfilter - Nye typen skilter - Bedre bremser (EBC USR og greenstuff) - Valset og senket i bunn :D Planer: - S4 grill? - Rs4 bakluespoiler Gamle bilder: bare å komme med innspill Endret September 29, 2009 av pett3r Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Noen som vet hvordan de orginale diskantene er festa? og om det går an å montere Seas diskanter fra det settet her i orginal hullet? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hei petter. Flott bil. Ang diskantene så er det bare en metall "klype" som holder den inntil. Jeg har skifta mine ut med diskantene fra Hertz hsk130 sett. Passa akk. Og di var sikkert dobble str. Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Denne var pen! Blir konge når du får planene dine på plass :) Vil anbefale deg å prioritere lakkering av kanaler og montering av facelift-lamper. Dette gjør utrolig mye for bilen :D Etter: Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 og ikke montere samme leppe som hansi :D neida så ut som ett bra eksemplar Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 og ikke montere samme leppe som hansi :D neida så ut som ett bra eksemplar Hahahah, pleeeeeaaaseee. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 hei petter. Flott bil. Ang diskantene så er det bare en metall "klype" som holder den inntil. Jeg har skifta mine ut med diskantene fra Hertz hsk130 sett. Passa akk. Og di var sikkert dobble str. ok, takk :D skal prøve det når jeg får "lefsa" jeg har bestilt(link) Tok av alle de "tre"listene på dørene igår, skal gå løs på resten i dashbordet idag. Tenkte å lakke de matt svart eller i en mørk gråfarge? Hva tror dere? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Matt svart er nok ikke noen dum idé.. :) Eller som Alex, knall gult ;) Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Matt svart er nok ikke noen dum idé.. :) Eller som Alex, knall gult ;) Haha hehe, da blir det nokk matt svart... Driver å tar av de listene på dashbordet nå, har nesten fått av den lange lista men finner ikke ut åssen jeg skal komme til det feste på midten over bryterene. Og åssen får jeg av det som er rundt radio og AC? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Denne var pen! Blir konge når du får planene dine på plass :) Vil anbefale deg å prioritere lakkering av kanaler og montering av facelift-lamper. Dette gjør utrolig mye for bilen :D Etter: Det blir sansynligvis neste år :( , pga må bytte ut en del i forstillinga + Eu kontroll først på nyåret. Lærlingelønna strekker ikke helt til... og ikke montere samme leppe som hansi :D neida så ut som ett bra eksemplar Takk:) Skal jeg bytte ut frontfangeren så blir det nok bare s4 fanger ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe, da blir det nokk matt svart... Driver å tar av de listene på dashbordet nå, har nesten fått av den lange lista men finner ikke ut åssen jeg skal komme til det feste på midten over bryterene. Og åssen får jeg av det som er rundt radio og AC? Bump Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 radio og ac er lett :) bare ta ut spilleren din ... der vil d finne to skruer .. løsn disse så er den festet kun med klips :) når det gjelder listene så er det bare å legge seg godt til rette på gulvet å kuke det til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takk for svar :) skal ut å sjekke nå. Men det er et feste jeg ikke kommer til: (lånte bildet av dingen, håper det er greit:angelsmili:) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 ja greit å komme til hvis du fjærner panelet nder rattet.... regner med at du fjærnet hanskerommet så blir samme på danne siden også ... trur det var sånn jeg gjorde det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 har fått fjerna alle listene untatt den lange som vist på bildet, den sitter i det ene feste på midten, som jeg ikke klarer å få kuka meg inn til:confused: ... Forslag? Edit: Fikk det til :thumb Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg