janerikp Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg mista lappen i 100 i 60 sonen. Er det noen som vet hvor grensen går for å måtte kjøre opp på nytt?? har hatt lappen i 14 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 opp til hvert enkelt tilfelle virker det som. Normal prøvetid på førerkortet trodde jeg var 2 år, så det har du jo for lengst passert, men på den andre siden har jeg kammerater som har hatt lappen mye lenger enn det, som må kjøre opp på ny, men teoretisk prøve har de sluppet. Mens jeg har hørt om tilfeller i omgangskrets hvor de har fått lappen tilbake uten å kjøre opp, men kanskje ikke hatt lappen fullt så lenge... men mer enn de 2 åra fordi om... Så omstendighetene rundt de tilfeller jeg kommer på taler for at det er en vurderings sak i hvert tilfelle... Staten ser jo på 100 i 60 sonen som et ekstremt brudd... jeg kaller det god flyt. :) lykke til da! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det var jo dumt å miste lappen... Mister du lappen i mer enn 6 måneder så kreves teori og oppkjøring på nytt som regel... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 OK. han kammeraten min som slapp teori mista i 2 år... Men det høres jo riktig ut at det er en generell regel som du sier... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 OK. han kammeraten min som slapp teori mista i 2 år... Men det høres jo riktig ut at det er en generell regel som du sier... Hvor fort kjørte han som mista lappen i 2 år ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg