Kjetilr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hvor skal en kjøpe s4 fanger? En kompis av meg skal ha. hvor er prisen lav og kvaliteten bra.. andre forslag ? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 prøvd norsk bidelesenter ? De har kanskje brukte orginalfangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hadde ikke... andre forslag? hva med eksos til 1.8t q.. hva anbefales som ser fint ut og ikke buldrer og bråker? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Prøv Flissundet Motorservice :) :) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Kjetilr Hvor skal en kjøpe s4 fanger? En kompis av meg skal ha. hvor er prisen lav og kvaliteten bra.. andre forslag ? Jeg kjøpte min S4 front på Flissundet motorservice. Kostet meg 6000,- og da var det med deksel og alt. (av en eller annen merkelig grunn selges fronten uten disse...:rolleyes: ) Dette var Original S4 front. Ikke noe wannabe greier.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by NoLimit Jeg kjøpte min S4 front på Flissundet motorservice. Kostet meg 6000,- og da var det med deksel og alt. (av en eller annen merkelig grunn selges fronten uten disse...:rolleyes: ) Dette var Original S4 front. Ikke noe wannabe greier.:) virket som en grei pris... alt var "bolt on"?:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Kjetilr virket som en grei pris... alt var "bolt on"?:) Jepp! bra pris det. Fikk fronten fra tyskland. Dem var kjappe og leverte den på døra mi. :D Alt var bolt on ja. Fjern gammel front. Sett på ny. Gjort på noen minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg