Mazdius Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Evjen 1. Digitalt Videokamera 2. Ny godstol (den jeg har er det uendlig mange hull i og planka i bunn er knekt) 3. At jeg får delene fra Moto Rossi snart, som jeg snart har venta på i 1/2 år 4. Ny regjering 5. Fri fra jobben 6. Fri fra skolen 7. Sydentur Meg også :D Hey! Jeg og!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 - en god jobb :) - penger - damer - mer penger - gratis konteiner fra japan (med forhåndsbetalt innhold ;)) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 225/45-17 piggfrie vinterdekk hadde jeg ikke sagt nei takk til. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg